Endnu en ny bruger

Hej Jeg er også ny herinde. Vi har en tilløben huskat som vi nu har haft i godt et år. Min Papdatter har også en kat en racekat jeg mener der hedder ocicat. Det er sådan set på grund af hende jeg er stødt ind i Jeres klub her.
Hun ønsker sig en bog der hedder Træn din kat og jeg har simpelthen gennemsøgt nettet det meste af aftenen men får hele tiden den besked at den er udsolg hos forlaget.
Har købt en brugt gennem Pensu, men da jeg åbnede pakken var de en træn din hund bog jeg havde fået og den kan hun jo ikke bruge.
Er der mon nogen her der ved hvor man kan købe denne bog eller er der mon nogen der har en ligeså pæn som ny bog de vil sælge?
Med venlig hilsen
Gittelone

:heya:
Velkommen til…

:velkommen::velkommen::velkommen:

Prøv inde på arnoldbusck.dk der fandt jeg bogen træn din kat forfatter er Maiken Lysholm Sten . Min veninde ønskede sig bogen i fødselsdags gave for 8 måneder siden . Men måske er du heldig at de har den endnu. :smiley:

Velkommen til :heya:

Velkommen! En egentlig klub er vi nu ikke, men kattegale er vi vist allesammen!

Den er her: (scroll lidt ned på siden)

Hovsa, siger da også velkommen herinde :slight_smile:

PS: Ved ikke, hvad bogen nærmere handler om, for ellers er klikkertræning meget brugt og med gode resultater.

Hejsa, Gittelone - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

stort :velkommentilkg:

:heya: Velkommen til.

Du kan købe bogen af Maiken Lysholm Sten selv. Her er et link til hendes website og siden med bogen. Du kan ringe eller maile hende. Og det er i øvrigt en rigtig god bog.

Animal Farm - Træn din kat

:velkommen:

Du kan også kontakte forfatteren direkte http://www.animal-farm.org/traelign-din-kat.html Jeg skrev en mail til hende, og havde bogen dagen efter min indbetaling var modtaget.
Mvh
Yvonne

Tak for jeres varme og flotte velkomsthilsner og tusind tak for de mange gode råd med hensyn til bogen - Træn din kat. Jeg har ringet til forfatteren som foreslået og lagt en besked til hende og håber så at hun giver lyd fra sig og at hun stadig har en bog tilbage.
Glæder mig til at lære jer alle bedre at kende.
Med venlig hilsen
Gittelone

Hejsa og rigtig :hjerte:'ligt :velkommen:

Jeg ledte selvfølgelig også efter bogen inden jeg læste alle de forslag du allerede har fået, ser ud til Arnold Busck har den

:slight_smile:

:slight_smile: Hej og Velkommen - håber Du bliver rigtig glad for forummet herinde - her er bare fantastisk hyggeligt :thumbup:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til. Det er en rigtig god bog, så håber du får fat i den :slight_smile:

:velkommen::velkommen: