SUK … der er ingenting at lave, andet en bare hænge her …
BORING
SUK … der er ingenting at lave, andet en bare hænge her …
BORING
Herlige billeder Hrönn - ikke mindst det af Bølle Bjørn, han ser virkelig ud som om han tænker
“Heeej mor, kan du ikke finde på noget spændende”
-LOL-LOL-LOL-LOL
Har du nogensinde hørt, at man rent faktisk kan aktivere sine katte Så bevæger de mere end bare hovedet og nogengange får de endda motion ud af det :sshh::sshh:
Og hende Bambina er stadig med til at bevise min tese om, at øjenfarve hænger sammen med pelsfarve - smukke, smukke brune øjne Og Bølle-Bjørns gule passer med, at Guinness er genetisk sort
Nåååå, hvor er det synd for jer, at I har sådan en kedelig mor
Men det gav da nogle fine billeder
Skønne misser … Hmm måske de bare samler energi til senere -fin
[quote=Temple Bar;125875]Har du nogensinde hørt, at man rent faktisk kan aktivere sine katte Så bevæger de mere end bare hovedet og nogengange får de endda motion ud af det :sshh::sshh:
[/quote]
WHAT ??? … skulle JEG gøre noget :?
Er det ikke derfor man anbefaler at have to killinger sammen … så de kan underholde sig selv ??
HA HA HA Skattekat.
Skønne billeder af nogle rigtig dejlige misser
ihh hvor det minder om hængehovederne herhjemme!!
dog har der alligevel været lidt action i vores lille hjem i dag, dog på menneskesiden… Ice var forsvundet næsten 1½ time vi piskede rundt, alle steder blev gennemsøgt flere gange…
og hvad ender det med??? jeg finder damen storsnorkende i bunden af et skab vi bruger til extra madrasser og sengetøj… havde ellers kigget der 3 gange men hun lå da fint helt nede i bunden under en skummadras, oven på en hvid dyne
herlige billeder af dine hængehoveder
Dejlige katte… men jeg ville nu også aktivere dem lidt… de ser jo nærmest deprime ud…
Her leger vi hver dag - med en mus - en bold - en skrue - nogen gange er Frøken Silke lidt svær at trække op, men til sidst lader hun sig overtale til at spæne grinende gennem gemakkerne - det er såmænd nok bare for at glæde sin barnlige mor.
[quote=Skattekat;125869]SUK … der er ingenting at lave, andet en bare hænge her …
BORING
[/quote]
Kom hjem til tante Mona - søde misser -
næste gang i keder jer
[quote=Mona Jensen;126033]Kom hjem til tante Mona - søde misser -
næste gang i keder jer :)[/quote]
Søde tante Mona - du skal da vist til at investere i et større hus, sådan som du inviterer folk og fæ.
-LOL-LOL-LOL-LOL
[quote=Eva;126041]Søde tante Mona - du skal da vist til at investere i et større hus, sådan som du inviterer folk og fæ.
-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]
Ja - det ville jeg også gerne - måske et pensionat
Men jeg må ikke for kommunen.
Men jord-plads har jeg masser af.
Kærligst
Mona
[quote=Mona Jensen;126033]Kom hjem til tante Mona - søde misser -
næste gang i keder jer :)[/quote]
NEJ !! … NU stopper du !!
Pigebarnet kan du få, men du holder altså fingerne fra mine katte … CAPICE ??
[quote=Skattekat;126092]NEJ !! … NU stopper du !!
Pigebarnet kan du få, men du holder altså fingerne fra mine katte … CAPICE ??[/quote]
-LOL-LOL-LOL-LOL
Jeg skal lige vide…
Har du stadig hende skrappetanten
som vagt-kat
Kærlig hilsen
Mona
[quote=Mona Jensen;126119]-LOL-LOL-LOL-LOL
Jeg skal lige vide…
Har du stadig hende skrappetanten
som vagt-kat
Kærlig hilsen
Mona[/quote]
Jeps
:S Du misforstår altså -surrender
[Citat fra bogen Guddommelige katte]
-LOL-LOL-LOL
[quote=Charlotte Oeh.;126176]:S Du misforstår altså -surrender
[Citat fra bogen Guddommelige katte]
-LOL-LOL-LOL[/quote]
Herlig tekst Charlotte - er sikker på, at den rammer lige i plet.
-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
Perfekt tankebobbel!!!
-tihi hvor er de søde
Dejlige billeder af dine smukke katte Hrönn !
Det citat er lige i øjet