Endnu en rund dag

I dag fejrer vi her på matriklen for tredje gang på 3 år rund fødselsdag. Først blev Asani 10, så blev jeg 60, og i dag bliver pivedyret Chili-Billi 10 år gammel :flag:

Her er hun for næsten 10 år siden, få dage efter jeg fik hende.

Jeg ville også have vist et nutidigt billede, men det er hun slet ikke med på. Hun gemmer sig under lænestolen. Linselus kan man ikke beskylde hende for at være. Måske kan jeg snuppe hende senere, når hun sover.

16 Synes om

Et stort tillykke :flag: til Chili-Billi med de 10 år
Og til dig :flag: med hende :smil:
Selvfølgelig skal hun da tages billeder af i dag
Med venlig hilsen

1 Synes om

Her lykkedes det så at fange en nutidig version af frøkenen, der helt klart var skeptisk over at blive fotograferet. Men er der noget bedre end en uredt seng, som man selv har fældet i, og selv har slæbt jord og kattegrus ind i? :roll_eyes:

13 Synes om

Ikke hvis du spørger Spotty … :paw_prints: :paw_prints:

Tillykke til Chili med de første 10 år :flag:

1 Synes om

Tillykke med den unge dame, hun er godt nok en smuk pige. Jeg har selv en fin stribet hunkat på 14 år, men det ved hun ikke, hun tror stadig hun er en killing :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Tillykke til Chilimusen :flag:, kan stadigvæk huske da du hentede hende, hun var og er så fin

2 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

Er hun blevet lysere/mere rød med tiden, eller det lyset/vinklen der snyder? Og er hun rød, eller creme? :smil:

1 Synes om

Tillykke til smukke Chili med de 10 år . altså når man ser så godt ud, så er der ingen grund til at frygte fotoapparatet. :smiling_face_with_three_hearts:

:tillykke: :tillykke: :tillykke:

1 Synes om

Jeg tror ikke, hendes farver har ændret sig. Hun er rød og sort - hvis hun var creme, ville hun jo være Emina :blush:

1 Synes om

Ahhh jeg tænker der skal mere til, for at blive en helt anden kat. Og heldigvis for det, for ellers var jeg kommet og kidnappet Chili-Emina. :hoho:

2 Synes om