Endnu et år

End nu et år er gået og endnu en gang kan vi modsige hvad dyrlægen sagde til dig for 5 år siden . I dag bliver du 7 år og smukkere og smukkere bliver du for dag /år der går for ikke andet sige fjollet.
Stort tillykke med dagen Morgan og din fødseldags guf er gjort klar til sener. Håber på mange flere år med dig for du varmer vores hjerter hverdag :flag:

Min hukommelse er ikke hvad den har været…

Må jeg tillade mig at spørge hvordan det kunne være at dyrlægen kun gav ham til hans 2 år? :?

Og tillykke :flag: med din dejlige dreng. :slight_smile:

vi fik Morgan som 2 årig og der havde de sagt vi ikke skulle regne med at han blev 3 år for han var meget syg, men nu er det der gået 5 år siden den dag, derfor er det det stort han bliver 7 år

Tillykke :flag:
Hvor ser han dejlig ud, helt nybarberet :smiley:

(Helt off topic, hvis jeg må… kan du huske, hvad I gav for at få ham barberet ned?)

Tillykke med fødselsdagen, Morgan - skønne korthårs-wannabe. Dejligt, når nogen modbeviser dyrlægens forudsigelser. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Vi har købt en ordenlig trimmer og trimmer ham selv han bliver helt saglig når man klipper ham Leopols mor (Elin ) har et foto hvor jeg trimmer han ligger bare og lukker øjne og nyder det når vi trimmer ham og når jeg finder trimmer går han selv hen hvor vi trimmer derfor er vi ikke i tvivl at han kan lide det.

:flag::hjertehop::flag:

Tillykke med fødselsdagen smukke Morgan :hjerte:

Tillykke med dagen smukke Morgan :hjertehop::kattedans::flag: