Århhh altså… pragtfulde Engle børn… Især hende i midten… hun er da noget af det skønneste, hun er bare mums…
Hanne vil møzze Engle mave… Hane vil møzze Engle snude… suk… de er alle bare så dejlige…
Tænk sig jeg synes det er så fascinerende hvor lig de er - især i farvefordeling… det er helt vildt. Kan godt se at det ser ud som om snudepartierne er forskellige, men resten… Skønne tøser/killinger Pia - tror de kunne gøre sig godt som kuld på udstilling (hvis det var en dommer der lagde vægt på lighed) -thumbs
[bigloony] [bigloony] [bigloony]
Hey alle tusind tak for at de søde ord om mine små ENgle Killinger.
Eva K skrev:
Hvor ser de skønne ud
Fascinerende hvor forskelligt et look de tre piger allerede har
Tja, kan kun sige at jeg ikke er enig, disse piger har næsten det samme look, men små afvigelser i deres muzzle opbygning.
Tænk sig jeg synes det er så fascinerende hvor lig de er - især i farvefordeling… det er helt vildt. Kan godt se at det ser ud som om snudepartierne er forskellige, men resten… Skønne tøser/killinger Pia - tror de kunne gøre sig godt som kuld på udstilling (hvis det var en dommer der lagde vægt på lighed)
Hey Mette du sætter lige ord på mine tanker om dem.
Men jeg tror deres nye ejere må udstille dem selv.
Tak, for de søde ord, om de små dronninger.
Hilsen en Stolt Kone -engel
altså, jeg så første billede og tænkter NEEEEEEJJJJ, ANIKA STOP! IKKE LÆNGERE NED. men så fandt jeg knappen end, som hopper helt ned i bunden af siden… for ser jeg flere billeder ender jeg med at finde din adresse, for derefter at finde banken, derefter et lån i banken, derefter en der kan køre mig, derefter en kattetransporter og til sidst men ikke mindst dig og en kat mere. Og så havde jeg ikke noget sted at bo når jeg kom hjem.
…Men, de er nu altså lækre… Nøj, jeg kan ikke blive opdrætter, ville beholde alle mine killinger.
[QUOTE=Free Jazz;47726][bigloony] [bigloony]
Så er det vist tid til at vise vores nye ENGLE killinger frem
Her er 3 af tøsebørnene.
[/QUOTE]
Hmm - I har ret. Jeg tror faktisk at det netop er fordi de er så ens at de ser så forskellige ud for mig. Netop fordi de er så ens i farve ser man nemmere forskellene i ansigtstræk.
Jeg tænkte på ørene på den midterste. Boksen på den ude til højre. Og så forskellen i næsefarven (af alle ting?!) på den til venstre og den i midten. I virkeligheden minimale forskelle ifht hvad man ser i andre kuld. Men fordi de ser så ens ud, så så jeg bare de små små forskelle utroligt meget. Og det var altså ikke ment som noget skidt.
Jeg tænkte ikke over hvorfor jeg synes de så så forskellige ud - bare hvor forskelligt noget så ens så ud. Men altså som jeg nævnte - næsefarven af alle ting?