Englebørn

Skønne billeder af din dejlige flok :smelter:. Hvor er det bare godt at de endelig slapper af i hinandens selskab :thumbup:.
Tillykke med den længe ventede, vellykkede sammenføring.

Åh den smukke, smukke Creamy :hjerte:.

De billeder varmer bare så meget, at kigge på Ann. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvad I har været igennem følelsesmæssigt, i de sidste mange måneder. Men ved det har været en kamp.

Derfor glæder det mig bare så meget, at se disse billeder. Håber sådan I snart er ved, at komme i hus med sammenføringen, billederne bekræfter i hvert fald, at I er nået rigtig langt.

Fantastisk skarpe billeder i øvrigt :ok:

Det her - jah det er mit favoritbillede. Det er lissom : Jeg overgiver mig :besvimer: - glem det - det nytter ikke noget alligevel. Kan ligeså godt affinde mig med tingenes tilstand. :tihi:

Mvh
Yvonne

Hvor er det bare fantastisk at se det går så godt :smiley:

Ihh hvor er det altså bare SKØNNE billeder!! :hjerte:

Tak allesammen. Ja :wehu: det er ret rart at de kan finde ud af det. Selv om… jeg tror jeg ved hvad de hviskede om. :rulleøjne: For kl 4 i nat havde de to maskede endnu et opgør - et af dem hvor Tullen puster sig op og ifører sig max (k)attitude og hvor Sjussen ligger og knurrer… Og hvor jeg taber tålmodigheden og truer med at hælde vand på dem begge to… :slem:
Det er ellers længe siden det er sket…
De har stadig magtkamp.
Men! Til morgen lå de allesammen sammen i smme kurv igen. Og DET gjorde de ikke før efter et sammenstød. Det er som om vi er gået fra KRIG til søskendeskænderi :ok: :ok: :ok: Og det er jo egentlig ikke så galt :rock:

Med så skønne katte er det ikke underligt at der kommer så gode & dejlige billeder ud af det :besvimer: :smelter: