Hjertelig tillykke med dit fine tilnavn
Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele
Hjertelig tillykke med dit fine tilnavn
Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele
Cool tilnavn!! Tillykke med det
Tillykke!
Tillykke med det
Yeah med yeah på Jeg fik det superfede tilnavn
Mange tak alle sammen!
Stort tillykke med dit fine tilnavn…det med de spredte kropsdele lyder liiiidt scary…
Bare rolig, de kommer kun fra døde mannequiner :høhø:
Dé kan da også være ganske scary…men du virker så venlig og fredelig…så jeg er heeeeelt rolig
Godt
Stort tillykke med det flotte tilnavn.
Kæmpe tillykke med det superfede navn!
Har fundet noget på den blå avis vi to burde ‘dele’ - et til dig og et til mig. (hvis bare de ikke var så dyre…:S)
[QUOTE=Diana F;1049497]Kæmpe tillykke med det superfede navn!
Har fundet noget på den blå avis vi to burde ‘dele’ - et til dig og et til mig. (hvis bare de ikke var så dyre…:S)
Jaaa det er lige i overkanten af hvad jeg kan overtale min pengepung til at bruge Jeg faldt over denne side i går…
http://www.manneq.com/index.php?mannequiner-og-giner men det må vente til jeg har flere penge & et større hjem
[QUOTE=Enki;1049499]Jaaa det er lige i overkanten af hvad jeg kan overtale min pengepung til at bruge Jeg faldt over denne side i går…
http://www.manneq.com/index.php?mannequiner-og-giner men det må vente til jeg har flere penge & et større hjem ;)[/QUOTE]
Jeg søgte lige med ordet ‘mannequin’ på dba. Der kommer også en masse op - i forskellige prisklasser.
Jeg havde faktisk også en mannequindukke engang, købt i Magasins oprydningssalg i Århus i slut-80’erne - for 300 kr. Men hun fyldte simpelthen så meget - hun sad, så hun optog altid en plads. :høhø: Så hende solgte jeg igen…
[QUOTE=Diana F;1049501]Jeg søgte lige med ordet ‘mannequin’ på dba. Der kommer også en masse op - i forskellige prisklasser.
Jeg havde faktisk også en mannequindukke engang, købt i Magasins oprydningssalg i Århus i slut-80’erne - for 300 kr. Men hun fyldte simpelthen så meget - hun sad, så hun optog altid en plads. :høhø: Så hende solgte jeg igen…[/QUOTE]
Ja med mindre jeg bliver rig nok til at flytte i noget større, så må jeg også begrænse min lyst til at købe halve & hele kroppe
Tillykke med det Cool tilnavn
Tillykke med det fine tilnavn
Tillykke med dit fine og sjove navn .
Stort tillykke med dit nye tilnavn
Glæder mig at se, at mine “spredte kropsdele” kom med :høhø:
Tillykke med navnet
[QUOTE=galath;1050656]Glæder mig at se, at mine “spredte kropsdele” kom med :høhø:
Tillykke med navnet [/QUOTE]
Tak, det er jeg absolut også tilfreds med, synes det lyder tilpas skørt på den gode måde!