Enki

Hjertelig tillykke med dit fine tilnavn

:thumbup:Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele :thumbup:

:band::partytime::band:

Cool tilnavn!! :smiley: Tillykke med det :flag:

Tillykke! :blomst:

Tillykke med det :smiley:

Yeah med yeah på :yatta: Jeg fik det superfede tilnavn :hjerte: Mange tak alle sammen! :tak:

Stort tillykke med dit fine tilnavn…det med de spredte kropsdele lyder liiiidt scary… :smiley:

Bare rolig, de kommer kun fra døde mannequiner :wink: :høhø:

Dé kan da også være ganske scary…men du virker så venlig og fredelig…så jeg er heeeeelt rolig :smiley:

Godt :smiley:

Stort tillykke med det flotte tilnavn. :smiley:

Kæmpe tillykke med det superfede navn! :thumbup:

Har fundet noget på den blå avis vi to burde ‘dele’ - et til dig og et til mig. :tihi: (hvis bare de ikke var så dyre…:S)

[QUOTE=Diana F;1049497]Kæmpe tillykke med det superfede navn! :thumbup:

Har fundet noget på den blå avis vi to burde ‘dele’ - et til dig og et til mig. :tihi: (hvis bare de ikke var så dyre…:S)

Jaaa det er lige i overkanten af hvad jeg kan overtale min pengepung til at bruge :smiley: Jeg faldt over denne side i går…
http://www.manneq.com/index.php?mannequiner-og-giner men det må vente til jeg har flere penge & et større hjem :wink:

[QUOTE=Enki;1049499]Jaaa det er lige i overkanten af hvad jeg kan overtale min pengepung til at bruge :smiley: Jeg faldt over denne side i går…
http://www.manneq.com/index.php?mannequiner-og-giner men det må vente til jeg har flere penge & et større hjem ;)[/QUOTE]

Jeg søgte lige med ordet ‘mannequin’ på dba. Der kommer også en masse op - i forskellige prisklasser. :slight_smile:

      • Updated - - -

Jeg havde faktisk også en mannequindukke engang, købt i Magasins oprydningssalg i Århus i slut-80’erne - for 300 kr. :slight_smile: Men hun fyldte simpelthen så meget - hun sad, så hun optog altid en plads. :høhø: Så hende solgte jeg igen…

[QUOTE=Diana F;1049501]Jeg søgte lige med ordet ‘mannequin’ på dba. Der kommer også en masse op - i forskellige prisklasser. :slight_smile:

      • Updated - - -

Jeg havde faktisk også en mannequindukke engang, købt i Magasins oprydningssalg i Århus i slut-80’erne - for 300 kr. :slight_smile: Men hun fyldte simpelthen så meget - hun sad, så hun optog altid en plads. :høhø: Så hende solgte jeg igen…[/QUOTE]

Ja med mindre jeg bliver rig nok til at flytte i noget større, så må jeg også begrænse min lyst til at købe halve & hele kroppe :smiley:

Tillykke med det Cool tilnavn :slight_smile:

Tillykke med det fine tilnavn :smiley:

Tillykke med dit fine og sjove navn :flag:.

Stort tillykke med dit nye tilnavn

Glæder mig at se, at mine “spredte kropsdele” kom med :høhø:

Tillykke med navnet :flag:

[QUOTE=galath;1050656]Glæder mig at se, at mine “spredte kropsdele” kom med :høhø:

Tillykke med navnet :flag:[/QUOTE]

Tak, det er jeg absolut også tilfreds med, synes det lyder tilpas skørt på den gode måde! :smiley: