I nat drømte jeg, at jeg fik opflasket en lille grå hvalunge. Den var ikke længere end ca. 20 cm. da jeg fik den overdraget i en vandtætpapkasse.
Jeg var lige ved at tro, at den lille hvalunge ville dø for mig, fordi den pludselig blev kold, så jeg tog den op og varmede den i mine hænder. Så fik den det straks bedre og jeg tog den ned til vandet (det kunne godt være Limfjorden), hvor den lærte at svømme vildt hurtigt
Og da den blev voksen, var den blevet til en smuk spækhugger - og jeg red på ryggen af den ude på det store og åbne hav. Jeg stod på snuden af den, mens den i rasende fart sprang op ad vandet - i leg selvfølgelig og vi havde det skide skægt - mig og min lille opflaskede hval
Og hvorfor lige en HVAL? Jeg fatter det simpelthen ikke, men jeg sidder her og skraldgriner på arbejdet, nu hvor jeg kommer til at tænke min drøm igennem
Og hvorfor lige en HVAL? Jeg fatter det simpelthen ikke, men jeg sidder her og skraldgriner på arbejdet, nu hvor jeg kommer til at tænke min drøm igennem [/QUOTE]
Måske fordi hvalpene minder lidt om hvaler?
Eller også er det en anden form for våde drømme…badumtchi!
Måtte lige se hvad drømmetydere mener om hval-drømme…og det er slet ikke så tosset : HVAL - Når dette kæmpe dyr beskæftiger en i drømme, kan man se hen til at gøre en god forretning.
jamen kan lak ikke løse det lille problem :lys-ide:
Ej drømme er altid kilde til meget morskab. Ivan fortalte jeg for nogle dage siden irriteret havde ligget og sagt “ej nu har jeg glemt at slå over og nu var det for sent”. Har åbenbart haft et traume over jeg havde misset noget i tv den dag der skulle bearbejdes…Husker intet af drømmen.
Vågnede i morges fra min drøm om savanneløver… det sidste (og eneste), jeg kan huske, er, at en af hunløverne vender sig mod en anden i flokken og siger “tænk, jeg vidste ikke at der var flere af mig” i en meget konverserende tone :klapper:
Ja jeg må så sige, at jeg vågnede i nat, badet i sved og stortudende efter et mareridt (jeg vågnede mens jeg græd). Karsten havde jeg sparket gevaldigt til og jeg var (ud fra hvad han fortalte om da jeg sov) mildest talt ikke begejstret for situationen.
Jeg kan sagtens huske drømmen
Ditto! Vågnede forleden af den særeste drøm om mit gymnasie-sværmeri, der i stedet for en international pianistkarriere er blevet organist i nærheden - men jeg skal ikke ha’ noget klinket :S
Jam’n Ann, der er vi da nogle stykker, som længe har anet, hvad løvinden sagde…
Den konverserende tone kommer sikkert fra Camillas omegn :klapper:
Hval… hval…?
Den har snurret lidt i mit baghovede, tanken, ikke hvalen. Løsningen kom, da det gik op for mig, at hvaler blåser (dvs når de leger springvand ovenpå ryggen)
Du har da bare et stort og uforløst behov for at få dig en Exotic a la ham her:
Han er en skøn lille hval, som jeg for sjov kalder Blå-sen. Men ham får du altså ikke!
Til gengæld er der da flere herinde, der kan levere skønne små baby-hvaler
[QUOTE=MiSi;761496]Hval… hval…?
Den har snurret lidt i mit baghovede, tanken, ikke hvalen. Løsningen kom, da det gik op for mig, at hvaler blåser (dvs når de leger springvand ovenpå ryggen)
Du har da bare et stort og uforløst behov for at få dig en Exotic a la ham her:
Han er en skøn lille hval, som jeg for sjov kalder Blå-sen. Men ham får du altså ikke!
Til gengæld er der da flere herinde, der kan levere skønne små baby-hvaler ;)[/QUOTE]
Du har da FULDKOMMEN ret Jeg ska bare have mig en lille “hval”
Hmm - måske jeg må nøjes med de små hvalunger der render rundt herhjemme
Det der lille Pjus med lilla halsbånd skal da bo på Djævleøen, skal den ikke???
Vi kan jo lege et eller andet med udstationering eller så’n
Og jeg skal nok give den et pænt ikke-lilla halsbånd! og træne og gå ture og træne og lege og træne og hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygge helt vildt meget på sofaen…
Apropos vandtætte papkasser og andre skøre drømme-ting:
Jeg befandt mig i nattens drøm i en swimmingpool, og måtte lige rykke lidt til siden, så jeg ikke blev ramt af den drejende bus, der sejlede rundt ved siden af mig… :klapper:
Hæ… på en af vores rejser sammen fik jeg vist skræmt Camilla godt og grundigt.
Det sker meget, meget sjældent at jeg taler i søvne, men lige netop den nat har jeg åbenbart haft et eller andet ekstra - og Camilla lå vågen…
Lige pludselig siger jeg klart og tydeligt at NU må vi tage os sammen - for ellers dør vi!!!
Camilla skyndte sig at vække mig… det lød simpelthen for uhyggeligt!
Jeg kan ikke huske en brik af drømmen