Da jeg ikke lige er den som har ultra grønne fingre men nu har fået mig en smuk bjergpalme også kaldet charmaedorea på latinsk hjem så har jeg selvfølgelig googlet om denne er giftig for katte ( lige pt står den et sted de ikke kan nå den før jeg ved mere).
Men jeg så på siamis.dk et billede af fjerpalme og den ligner min bjergpalme på en prik så nu er min uvidenhed om planter der sætter ind, er det en og samme palme eller er det to palmer som er i familie med hinanden og begge er ugiftige eller :?
Ihh det var en god nyhed at det ikke er en giftig plante og ja kattene har fundet en stor forkærlighed for den, så den er flyttet op på en højtaler så den kan få lov at få fred til at stå og se smuk ud
[QUOTE=MoMo;539171]Ihh det var en god nyhed at det ikke er en giftig plante og ja kattene har fundet en stor forkærlighed for den, så den er flyttet op på en højtaler så den kan få lov at få fred til at stå og se smuk ud [/QUOTE] Hmmm var det ikke dig der på et tidspunkt ønskede en aby …
[QUOTE=MoMo;539191]Hi hi de er opdraget nok til at vide at fars højtalere er no go …jeg vil så ikke garanteret noget som helst den dag min drømme aby flytter ind [/QUOTE]
Det er nok klogt :fløjte:
Hm altså her er jeg sikker på at de ville tænke: Højttaleren er no go - men ingen har nævnt et ord om palmer Så, det må jo være okay at hoppe efter bladene… :lys-ide:
Hm altså her er jeg sikker på at de ville tænke: Højttaleren er no go - men ingen har nævnt et ord om palmer Så, det må jo være okay at hoppe efter bladene… :lys-ide: [/QUOTE]