Er blevet syg

Er der ikke en der kender en lynkur mod forkølelse?
En ting er at kæresten har lagt sig med ondt i maven, men her til morgen da vi vågnede er jeg blevet møghamrende snottet og det har jeg bare ikke tid til da det er os der skal lægge hus til festen i aften…
Det er bare noget MØG

Du skal bare drikke en hel flaske Rom.

Det hjælper nok ikke på forkølelsen,men det gør det meget sjovere at være syg:p

God bedring

Ha ha, ja prøv med rommen, bland den evt op med noget honning ha ha

Hvis det kun er forkølelse og ikke influenza, synes jeg næsespray er utrolig virksomt :slight_smile:
God bedring.

Og et par panodiler før det går løs

Man kan få nogle natur piller der hedder kanjang (håber det er stavet rigtigt) de er skide gode, men jeg ved ikke om du kan få fat i sådan nogen i dag.

Håber du får der bedre og får en dejlig aften.

Godt nytår.

[quote=MisssMQrn;90383]Man kan få nogle natur piller der hedder kanjang (håber det er stavet rigtigt) de er skide gode, men jeg ved ikke om du kan få fat i sådan nogen i dag.

Håber du får der bedre og får en dejlig aften.

Godt nytår.[/quote]

Dem burde du kunne få på apoteket eller Matas…
OG ja, de er virkeligt gode…

MEN Panodil hot, KAN osse tage de værste gener, ved en slem forkølelse… Jeg har altid KAnjang og Panodil hot hjemme, udelukkende til et forkølelses angreb…

Men god bedring, håber du får det bedre til i aften og det "KUN"er forkølelse…

-kramer-kramer-kramer-kramer

Ja der er så mange i år, der får influenza… Har selv været der…:thumbdown:

har ringet rundt til familie og venner for at høre ad også og det er vist kun her der er råd at hente ggg
men skal gerne prøve med rom og evt også med lidt andet sjovt til ganen i aften, indtil da hedder det vist kamillethe og pamol…
Desværre skal vi holde godt øje med kæresten fordi der jo er roskildesyge i svendborg og den situation har jeg lige læst er blevet forværret…rigtig charmerende nytår…gg

Ikke for meget kamillethe :slight_smile: Min erfaring er at det i længden også sløver - det nytter jo ikke du sidder og snorker ned i din dessert Gg

kæresten blev hjemme og jeg gik til rommen…god fordeling hvis jeg selv skal sige det…nu er jeg så blevet kaldt kedelig en halv aften fordi jeg ville hjem og se til min kære syge lillle pusser…alle ved jo hvor slemt det er når mænd er syge ik…