Er der en kattegal hund der kunne tænke sig at komme med i en reklame?

Jeg sidder og kunne godt bruge et billede af en siddende eller liggende hund der har en nissehue på :slight_smile: Og så tænkte jeg om der var en herinde der havde en hund med modeldrømme :høhø:
Det skal måske bruges til Løvbjergs reklameavis.
Billedet skal selvfølgelig være i en god opløsning og gerne tages med en lys baggrund, så det er nemmere at fritlægge.
Jeg ved endnu ikke helt præcist hvordan siden kommer til at se ud, da jeg stadig mangler produktbilleder, så nogle forskellige vinkler ville være fint.

Jeg synes det er lidt sjovere end at bruge end at bruge tilfældige modelfotos :slight_smile:

Hvor i landet er det?

[QUOTE=Miss Buick;713096]Jeg sidder og kunne godt bruge et billede af en siddende eller liggende hund der har en nissehue på :slight_smile: Og så tænkte jeg om der var en herinde der havde en hund med modeldrømme :høhø:
Det skal måske bruges til Løvbjergs reklameavis.
Billedet skal selvfølgelig være i en god opløsning og gerne tages med en lys baggrund, så det er nemmere at fritlægge.
Jeg ved endnu ikke helt præcist hvordan siden kommer til at se ud, da jeg stadig mangler produktbilleder, så nogle forskellige vinkler ville være fint.

Jeg synes det er lidt sjovere end at bruge end at bruge tilfældige modelfotos :)[/QUOTE]

Hugo vil da altid gerne tage en hat på for Løvbjerg:-) Send mig en mail, hvis du kan bruge bastarden, så skal jeg gerne tage et foto og sende retur

[email protected]

1 Synes om

PS uden hat ser han sådan her ud

Nej hov undskyld det var ikke ham… jeg tog bare fejl fordi det ligner lidt:høhø::stuck_out_tongue:

Her er Hugo

Han har endda julemandens skæg kan jeg se:gruble::tihi:

Min Bosco kunne måske bruges??

Tjalfe kunne godt, men jeg har ingen nissehue og give ham på til billedet :S

[QUOTE=lenschow;723613]Hugo vil da altid gerne tage en hat på for Løvbjerg:-) Send mig en mail, hvis du kan bruge bastarden, så skal jeg gerne tage et foto og sende retur

[email protected][/QUOTE]

Jeg tror Hugo er en god kandidat :slight_smile: Jeg har sendt en mail til dig

Ih Hugo skal i en reklame! Jeg er bare så stolt:-)

Har ikke modtaget en mail endnu…

Af en eller anden grund så kan min mail være laaaaangsom til at sende nogen gange, så den dukker nok op :slight_smile: Jeg har fri denne uge, så jeg kan desværre ikke bruge min arbejds mail :slight_smile: