Er der ikke en pige imellem?

Jeg er en torsk til at se det. Men har jo også kun haft drenge killinger. De er knap et døgn gamle nu.

De 2 første er drenge (på min skærm)

nr 3 foto er ret utydeligt…og her kunne det måske være en pige. Kan du prøve at få et foto af nr 3 som er lidt skarpere ? Men umiddelbart hælder jeg mest til 3 drenge.

Jeg hælder til at billede 3 er en pige selvom det er utydeligt :cool2:
Billede 1 tror jeg er en dreng og billede 2 har jeg svært ved at se hvad er :tihi:

[QUOTE=Chicabee;578770]De 2 første er drenge (på min skærm)

nr 3 foto er ret utydeligt…og her kunne det måske være en pige. Kan du prøve at få et foto af nr 3 som er lidt skarpere ? Men umiddelbart hælder jeg mest til 3 drenge.[/QUOTE]

Her kommer lige 3 nye billeder. Jeg kan virkelig ikke se forskel. så det er da nok 3 drenge igen:høhø: Sjovt vi ikke kan få piger. Men min anden birma er muligvis med killinger. (Afventer røde dutter) Hun har fået 1 kuld før, hvor der var en pige.

hmmmm…1 og 2 er en dreng stadig. men billede 3 er svært at tyde pga vinklen på foto…nr 3 kunne måske være en pige ? (et billede mere taaaak)

Haha:-) Jeg prøver lige senere. Så tager jeg billede af alle 3 igen. Skal hvis have dem markeret :smiley: Kan kun kende forskel ved at veje dem. Der er 2 basser på 122 og 123g og så en på 111g. Så de har taget deres 10g på :smiley:

Jeg er i tvivl med den første (i dit sidste indlæg) men de 2 nederste er drenge.

PS. Kan vi ikke få billederne vendt den rigtige vej, de tror jeg er skør på kontoret når jeg sidder og prøver at vende mig selv på hovedet :høhø:

[QUOTE=DK Thomani;578784]Jeg er i tvivl med den første (i dit sidste indlæg) men de 2 nederste er drenge.

PS. Kan vi ikke få billederne vendt den rigtige vej, de tror jeg er skør på kontoret når jeg sidder og prøver at vende mig selv på hovedet :høhø:[/QUOTE]

Du kan da vende skærmen…hi hi

3 drenge…

Så prøver vi igen. Nu står der bette ved den lille:D De 2 andre er basserne. De ligger tilfældigt alle billederne. Da jeg ikke aner hvem der er hvem. Nu har jeg bare styr på Bette:tihi: det er selvfølgelig den lille. er det nemmere at se her hvead de er? Jeg begynder selv at tro på 3 drenge… For de ligner hinanden.

jamen så siger jeg desværre 3 drengebasser…

Det gør ikke så meget. 3 drengebasser er også velkommen. Men glæder mig da til en dag, hvor der kommer en pige vi kan beholde :smiley:

Vi x fingre for din anden hunkat kun får piger :0)