Er der nogen der har købt fra den hjemmeside der hedder Miscota?

Jeg er lidt forsigtig med at betale for ting på nettet - og især fra sidder jeg ikke kender. Nogen der har kendskab til Miscota ( sælger ting til dyr) ?? Så vil jeg meget gerne høre fra jer.

Jeg har lige fundet det her - ganske vist kun 26 anmeldelser på den danske del af firmaet - men ikke en side jeg ville handle på.

https://dk.trustpilot.com/review/miscota.dkAnmeldelser af Miscota | Læs kundernes anmeldelser af miscota.com

Kan varmt anbefale at man tjekker Trustpilot på sites.

Dette er oftest de billigste steder at købe katte ting:

Jeg ville ikke turde købe fra den side :slight_smile:

Håber det er ok jeg skriver i tråden her.:? Er der nogen der kender til denne webside zooshop.dk ?
Hvad kan I ellers anbefale af websider til indkøb af kattemad?

kender ikke den side du nævner.
Jeg køber næsten alt på zooplus.de - rigtig mange herinde på KG handler der.
De har også en dansk side zooplus.dk

[QUOTE=Frida;1315268]Håber det er ok jeg skriver i tråden her.:? Er der nogen der kender til denne webside zooshop.dk ?
Hvad kan I ellers anbefale af websider til indkøb af kattemad?[/QUOTE]

Man skal i hvert fald være svært opmærksom på at de åbenbart er en “medlemsforretning”, det trækker 49 kr/mdr efter du har handlet der, hvis ikke du gør noget ved det Anmeldelser af Zooshop.dk | Læs kundernes anmeldelser af zooshop.dk

Jeg ville bare købe hos zooplus i stedet, hvis det var mig.

Jeg har også købt på zooplus. Det var en veninde der fortalte hun købte på omtalte side. Jeg kan ikke få Kingsmoore til store katte på zooplus, derfor må jeg lede efter det andre steder. Har lige købt gennem lavprisdyrehandel også på nettet. Det er så godt foder til Fiona, der æder som besat. Her bliver hun nødt til lige at tygge maden. :høhø: Og så får tænderne også lidt massage, når der ik lige er T/D hjemme. :smiley: Og så kan jeg i øvrigt godt lide at det er et dansk produkt.

T/D er det ENESTE produkt der har påvist en bare lille smule effekt ift aflejringer der bliver til tandsten, alm foder med store kugler gør formodentligt ikke - men hvis det hjælper til ikke at sluge maden er det jo godt :slight_smile: Er det effekten du vil have ville jeg give daggamle kyller eller kyllingelår, hvis hun vil have det :slight_smile: