Er der nogle der kan hjælpe...?

hejsa…
jeg er en katte gal pige som selv har 6 katte jeg har taget til mig og hjulpet på fode igen efter de har været misrøgtet og nogle efterladt…havde 7 men mistede min gamle dreng emil her for 1 mdr siden, som tog hårdt på mig…:frowning:
Nu står jeg og min nabo i den situation vi har en tilløber kat som ingen vil kendes ved eller vide af som har fået killinger i min nabo’s kælder… Efter hårdt arbejde har vi fået misse mor til skulle bo ved min nabo og hun beholder en af killingerne også og en afsat…men vi har 2 killinger som vi prøver få hjælp til få afsat ellers har vi styr på misse mor og de 2 af killlingerne… Er der nogle der kan hjælpe, kender nogen som er interessere i 2 søde lidt langhårede killinger??? Eller har et godt råd til hvad vi skal gøre med dem?? jeg kan simpelhen ikke tage flere til mig har 6stk nu… Og har været et hårdt projekt her efter Emil’s død…
Killingerne forbliver naturligvis ved misse mor indtil de er 12 uger… Min nabo tager misse mor og de 2 af dem men hun har også 2 hunde så er et hårdt projekt… Men vi gør alt i kan og håber på nogle kan hjælpe os…:slight_smile:

Knus fra Mona

Konktaktet Dyrenes Beskyttelse samt Kattens Værn?

hej Nej ikke kontaktet dem endnu de er ca 8-9 uger nu killingerne… men bliver jo sidste udvej prøve et internat…

Det er formentlig ikke så nemt at afsætte killingerne, men prøv at lave nogle salgsannoncer div. steder.

Ja er svært og vi gør alt vi kan, de fortjener en chance… vi må prøve og herved prøver jeg sprede budskabet og høre om nogle vil hjælpe…

Hej mons.st - velkommen til Kattegale.
Når denne afdeling af forum hedder “Hjælp til brugerne” menes der hjælp til at bruge hjemmesiden, så derfor er der nok ikke mange, der kigger efter killinger her.

Prøv i stedet i Køb og salg af killinger og voksne katte, men bemærk lige, at der også står, at “Det er FORBUDT at give killinger væk gratis - pris min. 200kr”

Og ellers vil jeg da anbefale Generel snak om katte til en bredere diskussion af dine muligheder for at få dem placeret.

Edit: Jeg ser Admin nu har flyttet tråden - tak. :slight_smile:

jeg ville oprette salgsannoncer på DBA GOG og herinde - evt også kattegalleri.dk

så får du i hvert fald spredt budskabet

det er flot som du arbejder for misserne :kram:

Er hunkatten blevet steriliseret, for ellers kan du meget hurtigt komme til at stå i samme situation igen.
Hun kan sådan set allerede have været i løbetid igen, når killingerne er 8 uger nu…

jeg er helt ny herinde så vidste ikke hvor jeg skulle opslå det henne… :slight_smile:

ja misse mor skal steriliseres men det har vi besluttet gå halv skade om mig om naboen da vi begge har sat ind for hjælpe den og killingerne…