Er der nogle der kender denne kat?

Jeg var ikke klar over, at hun havde styr på colourpoint persere :?

Jeg tror lige så meget, det er bimsefolket, der skal på banen. De er trods alt vant til at se de maskefarver på hvid baggrund, hvor jeg f.eks. er vant til at se dem på farvet baggrund.

Grunden til, at jeg siger chokolade, er at jeg synes, den er for brun, hvor lilla typisk er mere bleggrå med et snert af lavendel :slight_smile:

Nu har jeg ikke alle mine billeder på denne computer, men jeg har et par stykke af Aviaya fra vores A-kuld. Hun er lilla masket

Jeg “overgiver” mig :thumbup: Lille My er lillamasket :slight_smile:

jeg er selv perseropdrætter og har IKKE styr på chokolade og lilla…da jeg ikke arbejder med masker…jeg ved at lilla er fotyndingen af chokolade…der rækker min viden…men jeg synes stadig hun er lilla

Aviaya er en kold lilla og ikke så varm i farven som f.eks hendes mor var.

kik på næsespejl og trædepuder, en blåmasket har mørk gråblå næsespejl og trædepuder, en lillamasket har et lysere næsespejl og lavendelfarvede trædepuder.

Marina

Nu giver du mig vist kredit for mere end jeg kan, Bente :høhø: Genetikken kan jeg sagtens og farven også nogenlunde i praksis, men jeg kan næppe give et mere kvalificeret bud end så mange andre, ikke-maske-opdrættere, her i tråden - men jeg tror i øvrigt også lilla masket… :slight_smile:

[quote=Temple Bar;428196]Jeg var ikke klar over, at hun havde styr på colourpoint persere :?

Har jeg heller ikke specielt :slight_smile:

Jeg tror lige så meget, det er bimsefolket, der skal på banen. De er trods alt vant til at se de maskefarver på hvid baggrund, hvor jeg f.eks. er vant til at se dem på farvet baggrund.

Enig

[/quote]

Eva du er stadig “min gud” i genetikkerns verden…

:tak: :klapper: tak for det