Jeg har ikke bestilt mit træ hos zooplus, men hos Petfun. Jeg ved faktisk ikke hvordan de sender deres produkter. Men jeg må jo bare væbne mig med tålmodighed… suuuuuk
Det var mere hvis det tog ca lige lang tid:) Så hos mig gik der 3 hverdage før varen “er” her.
Mit kom også direkte fra Pet Fun, og det var som sagt med GLS. Jeg nævnte kun zooplus for at give noget at sammenligne med
OK tak skal I have. Tænk at være så meget oppe at køre over et kradsetræ. Jeg må jo ikke være helt normal
Jubiii! Træet er kommet, og jeg har fået det sat op
Men ikke om misserne gider værdige det et blik
Det skal nu nok komme, er jeg sikker på. Lige nu mens jeg sidder og skriver, er Bastian henne og snuse lidt til det, mens han brokker sig højlydt over at hans sædvanlige kradsetræ er væk
Vi skal da se billeder!!! :klap::klap::klap:
[QUOTE=Helene;586699]Jeg har LIGE købt et billigt gulv til lofttræpå zooplus - bare for at se om min kat gider højden. Indtil videre gider han IKKE højden, men vil helst blive ved platform 1 og 2.
Så næste gang køber jeg også et lækkert træ hos Petfun i den lavere model.
Min veninde har et nogenlunde magen til dét på billedet, og alt kan tages af og vaskes, og det klæder faktisk stuen utrolig godt, for det er simpelthen så gennemført og er af SUPER kvalitet!
Så tillykke herfra med dit nye fine træ, det tror jeg både du og kattene bliver vilde med.[/QUOTE]
Det kan være at når Julio kommer, at der samtidig kommer gang i gaden
Men vil du have et mindre Petfun, syntes jeg godt nok den der hænger på væggen er lækker…og praktisk!!
http://shop.petfun.de/de/kratzbaeume/wandkratzbaeume/wandkratzbaum.html
Det kan du da godt få, men det er jo ikke helt så interessant uden kattedyr i. Skal nok tage flere billeder, når de har godkendt det
[QUOTE=solveig;591934]Det kan du da godt få, men det er jo ikke helt så interessant uden kattedyr i. Skal nok tage flere billeder, når de har godkendt det
[/QUOTE]
Det er bare SÅ lækkert!!
Og de tager det sikkert i brug i løbet af ingen tid!!
Ja det er i hvert fald en hel del kønnere end det gamle
Jeg er SÅ glad for jeg ofrede lidt mere, og fik et ordentligt kradsetræ, som jeg også kan holde ud at kigge på
Mine holdt sig til det kendte hele den første dag - men så var de vist også solgt allerede den næste. Og de elsker, at de kan kravle op ad stammerne. Så det skal nok komme - og så skal vi have et nyt billede
hvor er det bare pænt sådan et vil Margrethe vist også have …
Det træ trænger da bestemt til udskiftning og intet er fråds
Jeg har både et Armarkat til at stå i soveværelset, et Kattens no. 1 rundetårn med hængekøje i stuen og et lille i gangen, bare for at misserne kan se når jeg laver mad, eller åbner dåser
Er sikker på dine katter blir glade
Tillykke med dit nye træ,det ser superlækkert ud:D
Sådan et vil jeg også have:høhø:har lige fået solgt min cykel,så nu skal der købes kattetræ:thumbup:
Tør du godt have træet stående ved brændeovnen,eller er det kun når der ikke er tændt op:?
Mine ville garanteret hoppe over på brændeovnen-een gang:blegne:
Tine
De har godkendt det. Det gjorde de allerede samme dag :juhu:
Nej jeg er ikke det mindste bekymret for brændeovnen. De ved godt den er varm, når der er tændt op. Om sommeren har jeg enkelte gange set de har brugt den til at mellemlade på. Men selv der, er de meget forsigtige inden de hopper derover. Jeg kan tydeligt se hvordan de nærmest måler temperaturen på brændeovnen, inden de hopper derover.
Når der er tændt op, elsker de simpelthen at ligge i kradsetræet, og er ikke til at drive derfra. Især den øverste køje, er der rift om, for der er varmest
Men her er et par billeder taget kort efter træet kom op. Isis var den første, og poserede rigtigt for kameraet, mens Bastian ikke gad alt det knipseri, og vendte demonstrativt ryggen til :høhø:
Isis skulle selvfølgelig op i den øverste køje, og snuse om den nu kunne bruges. Man er vel dronning i huset.
Så skulle hun lige holde øje med Bastian
Den hængekøje føles vist ikke så ringe endda
Måske kan man endda ligge og vaske sig i den?
Tak mor! Den kan godt bruges
Bastian hoppede op i den mellemste køje lidt senere, men han lagde sig bare med det samme til at sove. Nu havde Isis jo godkendt den, så var det jo ikke nødvendigt med endnu en inspektion
Tag jer ikke af rodet i baggrunden. Jeg havde ikke lige fået ryddet op efter operation kradsetræ endnu
Det var da godt - så skulle de bare lige kigge det lidt an først.
Herlige billeder - især serien med den smukke Isis.
Hvor er det bare flot - Skønt at se kattene allerede nyder det
Det nye ser da bare rigtig lækkert ud
:juhu::juhu:
Super!!!
Dejligt at se de blev glade for det…og de klær hinanden!!