For snart 4 år siden, købte jeg et gulv til loft kradsetræ, for den fyrstelige sum af 350,-. Efter 15-20 killinger og 4-5 voksne kattes hærgen, ser det nu sådan ud:
Det er ikke længere et gulv til loft, som I nok kan se. Og det er blevet suppleret med en hængekøje fra et andet træ. Det er meget lidt kønt at se på, og det hænger i laser. Så nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at bestille et nyt:
Jeg håber de bliver lige så glade for det nye, som de har været for det gamle. Jeg kan i hvert fald næsten ikke vente til det kommer hjem
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;586546]Hvor har du bestil det - direkte hos Pet Fun?
Jeg har luret på det - bliver lidt halvdyrt da jeg vil have de ekstra tykke stolper[/QUOTE]
Ja det er virkelig et super lækkert træ til mange penge - men hvis det så holder i så mange år, som flere skriver om herinde, så er det jo lige pludselig ikke så dyrt
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;586546]Hvor har du bestil det - direkte hos Pet Fun?
Jeg har luret på det - bliver lidt halvdyrt da jeg vil have de ekstra tykke stolper[/QUOTE]
Ja jeg bestilte direkte hos Pet Fun. Jeg nøjedes med alm. størrelse stolper, da jeg jo kun har Bastian og Isis. Og jeg tænkte at hvis de papstolper det nuværende består af, har kunnet holde i 4 år, så kan det nye nok holde mindst lige så lang tid, selvom jeg ikke bestilte med ekstra tykke stolper
Nej det er jo det. Jeg regner i hvert fald med det nye træ kommer til at holde rigtig længe. Og så glæder jeg mig helt vildt til at se på noget der er lidt pænere end det gamle lasede
Hehe dit gamle træ ligner mit gamle som jeg lige har skiftet ud, fuldstændig smadret
jeg har dog allerede fortrudt det nye jeg har købt Jeg vil også have et af de lækre fra tyskland, men det må blive næste gang
Et godt råd kan være at man lakere træet inden man tager det i brug, det kan være lidt svært og få rent hvis kattene kan komme ud og ind med mudder poter. Vi fortyder vi ikke gjorde det da vi fik det hjem. men nue r det gjort og nu er det blevet dejligt nemt og tørre af for poter
Jeg har LIGE købt et billigt gulv til lofttræpå zooplus - bare for at se om min kat gider højden. Indtil videre gider han IKKE højden, men vil helst blive ved platform 1 og 2.
Så næste gang køber jeg også et lækkert træ hos Petfun i den lavere model.
Min veninde har et nogenlunde magen til dét på billedet, og alt kan tages af og vaskes, og det klæder faktisk stuen utrolig godt, for det er simpelthen så gennemført og er af SUPER kvalitet!
Så tillykke herfra med dit nye fine træ, det tror jeg både du og kattene bliver vilde med.
[QUOTE=FinnFrode;586816]Snehvide gad heller ikke højderne - indtil hun fandt motivationen. Se bare her. :D[/QUOTE]:D:D
Jeg fik min lokket der op ved hjælp af godbidder og drillepind:tihi:
Men jeg tror simpelthen han er for tung, der lyder et brag af en anden verden når han springer ned. Tror jeg vil bytte hængekøjen (den sidder øverst) med en platform længere nede. Men han bestiger træet hurtigt og ser ud til at nyde at komme op af…meeeen ser altså ikke så begejstret ud når han skal ned. Men han er ikke bange, han springer bare. Men altså ikke med lethed og ynde:klapper:
[QUOTE=Helene;586823]Jeg fik min lokket der op ved hjælp af godbidder og drillepind:tihi:
Men jeg tror simpelthen han er for tung, der lyder et brag af en anden verden når han springer ned. Tror jeg vil bytte hængekøjen (den sidder øverst) med en platform længere nede. Men han bestiger træet hurtigt og ser ud til at nyde at komme op af…meeeen ser altså ikke så begejstret ud når han skal ned. Men han er ikke bange, han springer bare. Men altså ikke med lethed og ynde:klapper:[/QUOTE]
Det krævede også en del lokkeri at få Snehvide de to første trin op på reolen. Men hun fandt selv ud af, at der var servering på Restaurant Toppen. Hun har så det held at kunne mellemlande på reolen. Hendes 8 yndefulde kg er trods alt lidt meget at springe hele vejen ned med.
[QUOTE=solveig;591120]Uuuuhh… så er træet blevet sendt fra Tyskland
Jeg kan altså næsten ikke vente. Gad vide hvor lang tid det tager før det ender her i Elbæk [/QUOTE]
Jeg tror, du skal regne med det samme som zooplus. Jeg kan i hvert fald se på kassen, som mit kom i, at det er GLS, der er fragtfirma. Så et par dage? Ja, så bliver det jo nok først mandag.
Jamen så kan jeg risikere at være så heldig, at det allerede kommer i morgen, for det var i går jeg fik mailen. Hvor er det altså spændende. Jeg håber sådan det kommer inden weekenden