Er det hvad jeg tror det er?

Fandt lige det her ude på mit badeværelse :S

Det kommer vel an på, hvad du tror, det er? :cool2:

Hvis du frygter, at det er en kakerlak, så bare rolig, det er det ikke. :slight_smile:

Det er - efter min vurdering - en ganske almindelig løbebille. :slight_smile:

AAAAAAAd, det er da en kakerlak…Nyheder om boligmarkedet - Boligsiden Nyheder

Kan du ikke se forskellen på de to billeder:). Billedet fra badeværelset er ikke nogen kakerlak - det er som Diana F skriver en løbebille. Ikke spor ulækker med mindre man altså hader løbebiller:D

ulækker er den…
jeg ville skide grønne grise, hvis jeg så den… haha…

Jeg ville også sige en bille. Har selv boet et sted hvor vi pludselig fik meget store biller & vi havde skadedyrsbekæmpelse ude & tjekke at det ikke var kakerlakker, det troede vi nemlig i første omgang.

Kunne billen i øvrigt lide farven på neglelakken du tilbød den? :tihi:

Nej, jeg har en visuel blokering når jeg ser billeder af …sådan nogle…med antenner…

[QUOTE=Enki;890160]Jeg ville også sige en bille. Har selv boet et sted hvor vi pludselig fik meget store biller & vi havde skadedyrsbekæmpelse ude & tjekke at det ikke var kakerlakker, det troede vi nemlig i første omgang.

Kunne billen i øvrigt lide farven på neglelakken du tilbød den? :tihi:[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

[QUOTE=Diana F;890147]Det kommer vel an på, hvad du tror, det er? :cool2:

Hvis du frygter, at det er en kakerlak, så bare rolig, det er det ikke. :slight_smile:

Det er - efter min vurdering - en ganske almindelig løbebille. :)[/QUOTE]

Ja, jeg troede det var en kakerlak :S
Men jeg tror du har ret, det ligner billeder af løbebiller

Vi har tit løbebiller inde…og kattene morer sig kosteligt.

Man tager da bare den stakkels, bange bille forsigtigt op og bærer den udenfor. :slight_smile: Ikke så meget pjat med det…:cool2:

(Siger hende, der også har båret kakerlakker rundt i hænderne…:høhø:)

[QUOTE=Enki;890160]

Kunne billen i øvrigt lide farven på neglelakken du tilbød den? :tihi:[/QUOTE]

Jeg glemte at spørge, før jeg kylede den ud i gården :S

De knaser så dejligt :lol:

Den tog et kvælertag på Spotty :venter:

Med andre ord, når det kommer til biller, så er du ikke særlig gæstfri :smiley: JaJa jeg kender også et dyr eller to, jeg absolut ikke invitere indenfor! :cool2:

[QUOTE=Skattekat;890164]Ja, jeg troede det var en kakerlak :S
[/QUOTE]

Nej de er brune og blanke… har været på en arbejdsplads, hvor de pilede rundt om natten så jeg har set en del til dem :wink:

Naahhh, de findes da både i brune og sorte?

Jeg har nemlig stået i samme situation som Hrönn for nogle år siden - og jeg skulle hilse fra mine og sige, at hvad de nu end var ikke kan gå på trapper, så det får dem til at tilte om på ryggen og vifte med alle benene. Meget underholdende efter kattenes mening. Men da slog jeg dem op på nettet og jeg mener da helt bestemt, jeg fandt to varianter. En sort, der kun kunne løbe og en brun, der kunne flyve. Nogenlunde lige ulækre efter min mening :wink:

Tsk tsk tsk, her gik jeg og troede at I var dyreelskere :cool::cool:

nå spøg tilside jeg bryder mig heller ikke så meget om kriblekravlere :blegne:

[QUOTE=Temple Bar;890228]Naahhh, de findes da både i brune og sorte?

Jeg har nemlig stået i samme situation som Hrönn for nogle år siden - og jeg skulle hilse fra mine og sige, at hvad de nu end var ikke kan gå på trapper, så det får dem til at tilte om på ryggen og vifte med alle benene. Meget underholdende efter kattenes mening. Men da slog jeg dem op på nettet og jeg mener da helt bestemt, jeg fandt to varianter. En sort, der kun kunne løbe og en brun, der kunne flyve. Nogenlunde lige ulækre efter min mening ;)[/QUOTE]

Okay - hvis du siger det. “Vores” :cool: variant var brun. De fløj ingensteder men pilede rundt på gulvet på afdelingens kontor. Vældig hyggeligt. Not… :cool:

Vi havde et par stykker af dem i vores kælder sidste år, men må indrømme at de fik en størrelse 37. Være var det da vi havde frøer og tudser i vores kælder, sikke mange ture Glenn han gik med Royal Canin dåsen ned til åen med de klamme klamme frøer og tudser.
Så nu er der net for vores kælder vindue så der ikke kan komme dyr af nogen slags ind.