Er det muligt?

Er det mon muligt, at opdrætte transparente katte,??? - hvis ja,- går jeg gerne med på holdet!

Jeg anskaffede verdens mindst katterace, og kan alligevel, aldrig se min skærm:mad:

:thumbdown:Cats og Conni

Jamen hvad sidder du også og kigger på en skærm for? Når du ku’ kigge på en smuk KAT?! :klapper:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1046821]Jamen hvad sidder du også og kigger på en skærm for? Når du ku’ kigge på en smuk KAT?! :klapper:[/QUOTE] : Fordi , - - - - med 5 katte i huset ( den ene killing) er det dejligt, at se, andet end “fyldige” katte :høhø:

Cats og Conni

HA, du skulle klage…her er min skærm som oftest sort og med de store kræ er der intet skærmbillede tilbage.
En lille bærbar og så eksempelvis kæmpestore Findus der vil være i centrum…hvordan tror du det er, GRINER!!!

[QUOTE=kamikaze;1046828]HA, du skulle klage…her er min skærm som oftest sort og med de store kræ er der intet skærmbillede tilbage.
En lille bærbar og så eksempelvis kæmpestore Findus der vil være i centrum…hvordan tror du det er, GRINER!!![/QUOTE]

OK jeg har også en bærbar, men den kan jeg “hælde kattene ned af”:lol:

Cats og Conni

HE HE sådan er det og ha kat. mine katte har så lært at vende mit skærmbillede.:rul: havde lidt hold i nakken i starten indtil jeg fandt ud af at få den vendt tilbage.

Du skal bare have en meget større skærm, Conni.:klapper:

Jeps… en 47’’ :tihi: