Kattebakkerne ligger nu på gulvet, og hunden har som bonus pisset og skidt oveni det 2 gange…
Har hunden hygget sig i nat? Det tror jeg nok…
Men tilgengæld er jeg ret arrig lige nu
Kattebakkerne ligger nu på gulvet, og hunden har som bonus pisset og skidt oveni det 2 gange…
Har hunden hygget sig i nat? Det tror jeg nok…
Men tilgengæld er jeg ret arrig lige nu
ihh det forstår jeg godt! Tror du skal ade kværkeriet blive i tankerne:) - og de tanker har man vist tit med små bøller!
Måske kattene kan lære at bruge en lukket? At dømme efter hundens pølle, er den vidst for stor til at komme derind - hehe
Det der gør vores hund også hvis han kommer til kattebakkerne, uanset om de er lukkede eller ej. Han stikker bare hovedet ind i de lukkede.
Vi valgte fra starten at sørge for der bare ikke er kattebakker i de rum hunden har adgang til. På den måde undgår vi rodet, og vi skal hverken være efter ham eller skælde ham ud, og det giver for os en mere positiv kontakt -thumbs
ej - din stakkel natascha - sikke et svineri…
hvis du kan - så sørg for at hunden ikke har adgang til de lokaler hvor kattene har bakker for det der - det har været sjovt - det bliver ikke første gang…
jeg føler med dig
Han har netop ikke adgang. Vi har sat en 15 kg foderspand foran døren så kun kattene kan komme ind. Men han har så åbenbart fået presset sig ind alligevel. Dåååååmmme hund
Taaaak Miss T
Efter støvsugningen var der brugt 4 støvsugerposer… Piv…
sikken dog et svineri. nå det positive må da være at hunden garanteret har hygget sig mens det stod på. 4 støvsugerposer det var da helt vildt, jeg havde jo nok fjernet det meste af gruset og puttet i en pose inden jeg var gået igang med støvsugeren.
Jeg kan anbefale et børnegitter til dørene. De er nemme at montere og holder med sikkerhed hunden ude.
Jah, men jeg har ingen fejebakke
Vi har os snakket om børnegitter, men de er bare så dyre synes jeg .
Vi har købt vores i Ikea. Jeg tror de kostede 249 pr. stk. Og de har godt nok gjort vores liv med hund en del nemmere.
Nej nej nej nej nej
Robbie er nem kan jeg se- han trækker kun mine gardiner ned når jeg er på job og Ace spiser aviser og strør dem ud over gangen… men det her!
Jeg havde kværket dem !
Neeej da… men jeg forstår tanken:-)
K
Sikke da en klam omgang, forstår godt din tanke med at kværke hunden.
Har detsværre ingen gode råd til dig.
Fy føj det, det er dælme surt
Jeg har ikke andre råd, som ikke allerede er givet - spar op til børnegitter også slipper i for alt det svineri.
Tja, hvis det ikke er nogle vanvittigt dyre døre, og I har i sinde at blive boende længe, ville jeg simpelthen save et hul i dem i kattestørrelse.
Ellers kan I købe nogle drivhushylder (hvide gitre) i Ikea og sætte op i stedet for børnegitre.
De koster ikke alverden, fås i forskellige mål, og er nemme at tilpasse med en alm. nedstryger. Sæt dem på karmen med kabelholdere. Så kan kattene hoppe over, og hunden ikke, selvfølgelig alt efter, hvor adræt den er.
PS: Det er hundes natur at tisse der, hvor andre har tisset!
OMG!
Din stakkel - kan dog alligevel ikke lade være med at smile… Jeg tror jeg ville være blevet godt gal i skralden hvis jeg havde vågnet op til det hæhæ
Uh jeg genkender godt den arrigskab, man kan føle, når det lige går op for een at man skal i gang med at rengøre noget rigtig klamt.
Håber det gik, og at alle (pånær støvsugerposerne) er uskadte.
Åååh, hvor jeg kender den tanke når en af kattene f.eks. har spredt en af mine stakkels planter udover hele stuegulvet. Ellers affaldsspanden eller indholdet af mine køkkenskabe…
Men det hjælper jo desværre ikke ret meget, hehe…
såvidt jeg husker så er det en temmelig adræt hunderace i har købt - en der sagtens kan hoppe ?
så er børnegitteret lige i underkanten…
hvad med at tage døren af - købe den aller billigste i kan finde på tilbud i Silvan og så gøre som Mega siger - sav hul for neden… på den måde holder i kattene inde og hunden ude ??
de billige døre kan vist fåes til omkring 300
Kunne man ikke sætte en krog på døren ? Så kattene kan komme ind/ud, men ikke hunden …