Er din affaldsspand stor nok?

Jeg har lige været ude og hoppe i min skraldespand…altså den store udendørs. Den bliver tømt imorgen…men har været fuld siden igår.

Er vi virkelig de eneste som er nogen storskraldsproducerende væsner :?:høhø::S

Nej også her. Vi får tømt hver 14. dag og vi præsterer at overfylde den. At naboen smider deres skræld i, hjælper heller ikke :smiley:

Nope, jeg har ekstra til kattens affald

Vi bor jo ikke i hus, men vores er ikke blevet tømt på det seneste og er godt overfyldte - frygter at de strejker igen :blegne:

Vi har ikke det problem længere, for vi har bestilt en større, og ihhhh hvor er det dejligt ikke at skulle ase og mase med det skidt :thumbup:

Hej Hanne

Jeg har 2 store plastic-skraldespande KUN til kattenes affald og en til emballage…men alligevel, må jeg ud og hoppe hver torsdag. Hop Hop :tihi:

Vi plejer slet ikke at have problemer med overfyldte skraldespande.
Nogle gange har vi den store pose LIDT over halvt fyldt :rock:

Jeg bruger næsten ikke dåser herhjemme, og alt hvad der kan pakkes sammen bliver pakket sammen, så det ikke fylder ret meget.

Meget få gange har vi problemet, men det er ikke ret tit.

[quote=Chicabee;291065]Hej Hanne

Jeg har 2 store plastic-skraldespande KUN til kattenes affald og en til emballage…men alligevel, må jeg ud og hoppe hver torsdag. Hop Hop :tihi:[/quote]

jeg fik vist ikke skrevet hvor stor kattens er :tihi:

Det svinger - som regel passer det lige med 14. dages tømningen, nogle gange er den kun halvt fyldt og andre gange er der en lille top på.

Vi har nærmest en krig med skraldemanden / kommunen vi putter ikke meget i … men vi har oplevet det her en del gange at komme hjem til :mad:
Nu er vi blevet pålagt at købe en meget dyre affalds container…

:inlove::inlove::inlove:

Jeg er jo kun mig selv, men jeg er alligevel overrasket over hvor hurtigt jeg kan fylde en skraldepose - jeg kunne vist snildt fylde en container på en uges tid.

:skraldespand::skraldespand:

Vi havde tidligere vores eget stativ og det gik fint - nu har vi to containere til 12 rækkehuse - men de er altid helt fyldt op! Jeg har en fornemmelse af at naboerne i området også i smug bruger dem.

vi har jo fælles-skraldespande som bliver tømt en gang om ugen og de er sjældent fyldt helt op.
vi har så ca 1 skraldepose om dagen plus 2 poser med kattenes efterladenskaber

Jeg har sådan et gammeldags affaldsstativ med en enkelt affaldssæk i. Den bliver hentet en gang om ugen, og jeg har endnu ikke oplevet af jeg har nået at få den fyldt op. Hvis den når at blive over halv fuld, er det højden. Men vi er også kun min datter og jeg - og så de fire missedyr selvfølgelig.

Men her er så heller ingen containere i nærheden til pair, så alle reklamerne ryger også i sammen med alm. husholdningsaffald. Det er kun aviser jeg gemmer. De er nemlig gode til optænding :yah:

Vi har også tit problemer, men vi smider også kattens sand fra LitterLocker i, og der vel 2 poser om ugen. Men nu har manden købt en komposttingest og der smider han grøntsagsaffald i, så hjælper det.
Men jeg har fået lov til at bruge genboens skraldespand, en ældre dame. Og der lusker jeg af og til over med en pose søndag aften :slight_smile:

he he jeg får tømt hver 14. dag og Jan hver uge, så vi har altid masser af plads i skraldespandene

Vi sortere til den store guldmedalje :høhø:

En til aviser og en til almindelige husholdningsaffald , det henter skraldemændene.

Så har vi to ekstra skraldestativer, en til kattegrus og en til rent pap
og for det ikke så være lyv, har vi også en kompostbeholder.

Det fungerer faktisk rigtig godt, og er ikke spor besværlig, sorteringen sker med det samme, når vi smider noget ud :thumbup:

Måske det var en idé at få antallet af medlemmer i hustanden med, så vi kan danne os en fornemmelse om vi skal have købt et mærkat med miljøsvin påskrevet. :høhø:

I vores familie er vi 2 voksne, 3 børn, 6 katte og en stor hund. Og så lige en stor skraldespand, som passer lige til vores forbrug.

Vi er 2 voksne og 2 børn, 2 katte og 2 små hunde :tihi:

Vi har ofte gæster, og mange gange til spisning.
Vi sorterer også affaldet så det der kan komme på formulderen det kommer derhen (vi har ikke ret langt) :yah:

Vi får desværre kun tømt tre gange om ugen. Udover det kommer de hver onsdag og henter genbrugs poser som består af plastik og alt andet som er indpakning. :høhø: