Er du A- eller B-menneske?

Jeg tror mange unge mennesker er B-mennesker, som efter de får børn bliver nødt til at være A.
Der er ikke noget bedre end at sove længe i weekenden og undgå at tvinge sig selv ud af sine varme dyner. Jeg får bare altid dårlig samvittighed, fordi man har spildt sin tid på nærmest ingenting.
Tror nu alligevel, hvis man kan, det er godt at sove ud indimellem. Specielt når ens kæreste er af samme opfattelse. :thumbup:

[quote=Linda;174691]Jeg tror mange unge mennesker er B-mennesker, som efter de får børn bliver nødt til at være A.
Der er ikke noget bedre end at sove længe i weekenden og undgå at tvinge sig selv ud af sine varme dyner. Jeg får bare altid dårlig samvittighed, fordi man har spildt sin tid på nærmest ingenting.
Tror nu alligevel, hvis man kan, det er godt at sove ud indimellem. Specielt når ens kæreste er af samme opfattelse. :thumbup:[/quote]

Måske skulle vi afprøve det på søndag , jeg ringer gerne kl 7 til dig og Jonas -engel

Som barn brugte du ellers det her ordsprog " tidligt i seng og tidligt op , det er sund for en lille krop " :argh:

Og pøj , pøj med prøven i eftermiddag :kryds:

[quote=Kaja;174768]
Som barn brugte du ellers det her ordsprog " tidligt i seng og tidligt op , det er sund for en lille krop " :argh:

Åååååårh…:wehuu: Hvor er den sød Kaja.:wehuu:

Jeg må være B menneske med lidt A gener. Jeg kan aldrig få rystet mig i seng før midnat. Tit blir den både 1 og halv to. Jeg står aldrig sent op, mellem 7:30 og 8 til hverdag, og har ingen problemer med at komme tidligere op.