Er du A- eller B-menneske?

Jeg er absolut A-menneske.

Alligevel glæder jeg mig til sommer;
hvor jeg bliver folkepensionist.

For så skal jeg altså sove lidt længere :tihi:

jeg er nok lidt af en blanding tror jeg
for jeg ka godt lide at være oppe til sent og sove tåbeligt længe
men jeg ka osse lidt at gå tidligt i seng og så stå op for at gå ud og vække hønsene

Jeg er helt klart begge dele.

Men jeg har nok nemmest ved at stå op og blive oppe hvis jeg har det sjovt.

Hvis jeg er sur, så sover jeg. Lige for tiden er jeg oppe fornuftigt, men nok lidt for længe om aftenen, men om morgenen kan jeg ikke lade være med at stå tidligt op - jeg skal jo tælle killingerne! -wehuu

Jeg er stort B-menneske. Hader at stå tidligt op og elsker at sidde ud på de små timer og være kreativ…falder sjældent i søvn før kl 1…hverdage falder jeg i søvn kl 1 halv 2 og slæææber mig op af sengen kvart over 6 :frowning:

B menneske med stort B

Helt klart Å ligesom kattene :tihi: Jeg har ellers altid været B-menneske, jeg har elsket at sove rigtigt længe og har ofte siddet oppe hele natten, men jeg er vist ved at blive voksen/gammel for jeg er vist så småt begyndt, at blive A-menneske og vågner tit allerede ved 5 - 6 tiden -surrender

Jeg går tit i seng omkring 00:30 - 01:00 stykker og står op klokken 06:05, så jeg ved ikke, om jeg er A eller B. -tihi

Vibeke det kaldes altså at natpisse -LOL
Jeg er B-menneske om nogen, men med et meget lille søvnbehov, så jeg kører som regel på til henad ved 1-2 tiden, og står op ved 6-7-tiden. Men jeg fungerer klart bedst om aftenen, jeg er ikke på toppen i morgen når jeg skal være på SFO´en kl. 6 og klar til vågne og ikke mindst snakkende børn! -what

Total B-menneske. Plejer først at ligge mig til at sove ved 3-4 tiden. Kan godt gå i seng ved 1 tiden, men så ligger jeg og læser:)

-shhhh shhh Pia, men er du klar over hvor hurtigt kattene har lært at udnytte mit natpisseri, når jeg nu er oppe så kan jeg jo lige så godt runde køkkenet og fylde skålene altså hvis man spørger kattene -høhø

Jeg hopper med i Å-menneske-båden. Jeg putter gerne med katten i sengen til efter frokost, hvis jeg eller kan få lov :slight_smile: Det er da heldigvis lykken ved at være studerende; at det ikke er så 8-16-agtigt.

Jeg er HELT klart A menneske. Lige meget hvor sent jeg kommer i seng, kan jeg bare ikke sove længe. Det kan til tider været ret belastne, men sådan er det bare :wink:

Tja jeg er begge dele, jeg kan faktisk godt både gå tidligt i seng og sove længe. Men jeg er nok overvejende b menneske, at jeg så er oppe til at skrive herinde er pga arbejde - er lige mødt.

/Dorte

Som ung var jeg helt klart b menneske -høhø Men efter mange års træning , kan jeg ikke sove længe mere , det kan godt være lidt øv , for når det ville da være rart at kunne sove længe om søndagen :argh:

Jeg er KLART - Å menneske.

Jeg ville ønske jeg var A.

Jeg er B/A - Hader at stå tideligt op men er heller ikke natteravn, skal bruge min søvn

sådan har jeg det også - ligemeget hvor sent jeg kommer i seng er jeg oppe ved 6 tiden - det er SÅ anstrengende

Ingen af delene.

D.V.S. at du sover hele døgnet rundt :tihi:
Eller er vågen??

Jeg ved det snart ikke, kan godt stå tidligt op, men er ikke så god til at finde min seng før natten er begyndt.