Er du barnlig?

Jeg vil da ikke kureres !

Det er sjoooooooowt, og jeg spiller mig ikke fra hus og hjem - må jeg så godt spille lidt mere ???

:kryds:[/quote]

Arh men altså … men OK så :slight_smile:

Spil bare videre… Det vil vi andre jo også gerne have lov til :wehuu:

Cola light… MASSER af det…

jeg skal nok betale gildet, så du ikke bruger alle dine lommepenge…

-høhø[/quote]

Deal. :klapper:

[quote=Makenski;191603]Det tror jeg på - det ser vildt fedt ud. :rock:

Hmm, ja, det er ærgeligt, Singstar er nemlig rigtig godt, selvom man ikke kan synge. :thumbup:[/quote]

Hvad er nu det for noget nymodens noget.

Kan en gammel kone få det forklaret.

Hvis det er noget med kager. :lys-ide:
Må jeg så ikke komme med??

[quote=AliceM82;191616]Arh men altså … men OK så :slight_smile:

Spil bare videre… Det vil vi andre jo også gerne have lov til :wehuu:[/quote]

:tak::tak::tak::tak::tak:

[quote=Mona Jensen;191619]Hvad er nu det for noget nymodens noget.

Kan en gammel kone få det forklaret.

Hvis det er noget med kager. :lys-ide:
Må jeg så ikke komme med??[/quote]

Singstar er et spil, hvor man skal synge for at optjene nogle point, så man kan gå rundt og blære sig med dem i virkelighedens verden. :rock: Der er så en slags computer-dommer, der bedømmer, hvor godt man synger den pågældende sang, med toneleje og alt det der. :thumbup:

[quote=Mona Jensen;191619]Hvad er nu det for noget nymodens noget.

Kan en gammel kone få det forklaret.

Hvis det er noget med kager. :lys-ide:
Må jeg så ikke komme med??[/quote]

:wehuu::wehuu::wehuu:

Jowwwww… du er da altid velkommen - men pas på !!

Du kan risikere at blive smittet af et par spillegale tøzer…

:klapper::klapper:

[quote=Eva;191573]Når man ser på den meget ringe deltagelse i legetrådene her på forummet, så får man da indtryk af, at folk herinde er meget “voksne” og seriøse og bestemt ikke kan beskæftige sig med den slags pjat.

Ærgeligt - det er ellers det, der adskiller dette forum fra andre.
At der er plads til sjov og leg - bare synd at der er yderst få, der gider være med.[/quote]

Jeg er da altid med…Eva… :slight_smile:

Jeg elsker de lege som er herinde.
Også fordi det holder hjernen i sving - og jeg slapper af
fra mit alvorlige arbejde.

For øvrigt modvirker legene demens.
Nu ved I det :wehuu:

Jeg kan godt afsløre allerede nu…at jeg ikke får ret mange points i singstar :mad:. Forstår det ikke :argh:

Der er også mikrofon med til GuitarHero, men den skal jeg ikke nyde noget af. Der er jammer nok her oppe, når Laban sidder og hyler af køleskabet:tihi:

Det gælder vidst bare om at ramme tonen - i øvrigt gælder det ikke om at få point men more sig :smiley: :smiley:

Jeg synger da så englene får tårer i øjnene…men det kan SingStar dommeren åbenbart ikke høre -høhø:ups:

:fløjte::fløjte::fløjte:

Første aften vi havde det, sprang Lasse på mikrofonen og sang On the Road Again med Willie Nelson. Jeg knækkede fuldstændig sammen og var virkelig ved at tisse i bukserne af grin-LOL-LOL-LOL

Jamen det må da være en fejl i spillet. Du må hellere skrive en klage til producenten:tihi:

Ja er det ikke typisk…:lynogtorden:

-LOL-LOL-LOL

Troede kun det var nabo’et til Sing Star-udøvere der havde mulighed for at klage til producenten… :p:p

Skriv fluks til producenten og foreslå dem at vedhæfte en pakke Tena Lady på spillene :ups:

[quote=Chicabee;191673]Skriv fluks til producenten og foreslå dem at vedhæfte en pakke Tena Lady på spillene :ups:[/quote]’
:klapper::klapper::klapper::klapper:

Ja, jeg er nu lykkelig for, at mine naboer ikke har investeret i “møget” - det er galt nok, som det er.

-what-what-what-what-what

[quote=Eva;191676]Ja, jeg er nu lykkelig for, at mine naboer ikke har investeret i “møget” - det er galt nok, som det er.

-what-what-what-what-what[/quote]

Ej Eva, du kunne da investere i det og invitere naboerne :thumbup:

Så ved du hvorfor det larmer -høhø