Er du en lytter eller en snakker?

I den “virkelige verden”…
Selvfølgelig både lytter man og snakker, men hvad gør du mest? Og afspeljer det din aktivitet på forumet? :slight_smile:

Jeg er nok primært en lytter, afhængig af situationen naturligvis.
Og egentlig, så afspeljer det meget godt min aktivitet på diverse forumer… Her læser jeg fx meget, uden at kommenterer, ikke fordi jeg ikke har en holdning til emnet, men måske bare fordi det synspunkt allerede er nævnt eller andet…

Hvad med dig?

jeg er nok (næsten) ligeså god til at lytte som jeg er til at snakke, jeg har altid fået at vide at jeg kan snakke ørene af på selv den bedste tålmodige lytter :ups::ups::ups:

jeg er nok mest en lytter, men det hænder altså jeg godt ka bruge mundtøjet, især i godt selskab

hvis nogen har fremført det jeg vil sige, så tager jeg sjældent til orde i forsamlinger - men hvis jeg har noget at bidrage men - så vælger jeg aldrig at holde mund…

jeg plejer at sige at vi har 2 ører og 1 mund… dvs vi bør lytte dobbelt så meget som vi taler!!

vil så lige tilføje at det ikke er altid jeg snakker mere end jeg lytter. det kommer an på en hel masse:ups:

Jeg lytter mere, end jeg taler, hvilket også afspejles herinde, hvor jeg læser mere, end jeg skriver.

Både og :)… At efter situationen , mine børn lytter jeg rigtig meget til , veninder der ringer eller kommer for at fortælle , lytter jeg naturligvis også til .Min mand og jeg snakker meget sammen , men tit ved vi hvad den anden tænker -høhø… Jeg syntes det er vigtigt man giver sig tid til at lytte , hvad andre har at sige …

men du burde være mere aktiv her inde:thumbup:

Hvorfor det? :?

Man er vel også aktiv når man læser :wink:

Jeg lytter helt klart mere end jeg snakker :slight_smile:

Fordi du er både intelligent og sjov.

Og så har du dine egne meninger.
Jeg kan godt lide, at du ikke er en eftersnakker.

For det er altid, det nemmeste her i livet.

Jeg er begge dele.
Men jeg er en god aktiv lytter - jeg hører efter og kigger folk i øjnene…:wehuu:

[quote=Mona Jensen;186052]Fordi du er både intelligent og sjov.

Og så har du dine egne meninger.
Jeg kan godt lide, at du ikke er en eftersnakker.

For det er altid, det nemmeste her i livet.

Jeg er begge dele.
Men jeg er en god aktiv lytter - jeg hører efter og kigger folk i øjnene…:wehuu:[/quote]

Det var sødt sagt Mona -kramer

Ofte er det, som jeg gerne vil sige, allerede sagt, så nøjes jeg med at erklære mig enig :slight_smile:

Det kommer meget an på samtalen. Hvis den jeg taler med kommer med en gang ævl og tågesnak, får jeg simpelthen 35 hjerneblødninger oven i hinanden der gør at min hørelse slår fra…som når vores tillidsmand begynder på hans ævl…(han skal opleves:prut:)

Jeg er helt klart en lytter…

Men med nogle personer taler jeg en del - med mine nærmeste :slight_smile: