Er du med på at købe en palle GGM? :)

Ja jeg forsøger lykken idag. - Sidst jeg oprettede en tråd om dette, havde jeg jo dummet mig og glemt at medregne momsen. Dumme mig.

Men denne gang er jeg helt sikker på prisen, har skrevet med butikken for at være 110% sikker.

Jeg påtænker at bestille en palle golden grey master. Men da jeg synes 72 sække er lige i overkandten, tænkte jeg om nogle her inde kunne være interesseret i at købe fra den? - Jeg befinder mig i Storkøbenhavn, PM mig for en nærmer adresse hvis du er interesseret. :slight_smile:

Prisen for 1 sæk UDEN fragt er: 75 - Prisen for 1 sæk MED fragt lyder på; 81,25 helt præcis. Fragten lyder på 450, som jeg har delt ud på antal sække. - Jeg ved ikke om nogle vil synes det er besparelsen værd, når det skal hentes her på adressen - Men jeg prøver lykken.

Jeg har ikke så mange sække tilbage, så jeg regner med HVIS jeg bestiller og kan få flere med på den, at det bliver til om ca. 3 uger, senest måske 14 dage.

Jeg hiver lige denne op igen. :slight_smile:

Jeg har desværre lige selv købt 20 sække GGM Odor fra Zooplus - og i øvrigt foretrækker jeg den uden pudderhørm :slight_smile: men den kunne man måske også få, hvis det var! så måske næste gang, hvis det ellers lige passer ind i mine planer :slight_smile:

Sikke alle lige har bestilt. he he. :slight_smile: - Ja den har de også hvor jeg bestiller, har dog aldrig prøvet den udgave. - Men måske jeg gør en dag. - Vi må se til næste bestilling. :ok: