Er du medlem af andre fora

Ja, en hel del. Det er dog kun ca. 3 af dem jeg er nogenlunde aktiv på :slight_smile:

Facebook bruger jeg også en del :slight_smile:

Ja, er også medlem af Dekatten…er dog ikke så aktiv længere. Jeg har ikke så meget tid til fora længere og jeg skal jo holde øje med jer :stuck_out_tongue: så min katteforatid bliver for det meste brugt her.

Jeg er på to andre kattefora, men det er lang tid siden jeg har været online de to andre steder.

Jeg er på et par stykker andre, men ikke så meget. Og herinde er det også begyndt at blive skåret lidt ned mht til at skrive. Nu begynder haven at skulle passes, men ikke mindst er jeg begyndt at læse rigtigt meget i stedet for :slight_smile:

jeg er medlem på et par andre katte-forums, bla kattegalleriet, men jeg skriver stort set kun herinde, men jeg læser med på de andre gallerier osse.
udover det er der bla opelpower og campingferie som jeg osse skriver i debatter på og det er stort set det

Synes personligt, at det er svært at overkomme mere end eet forum. Og der skal være hyggeligt og uden tromling, hvis jeg skal trives på et forum :slight_smile:

Ja

et med kolleger, der kun arbejder prof med katte og et med kolleger, der kun arbejder proff med hunde samt hunde og kattegalleri, men der skriver jeg sjældent. Facebook anvender vi også til at networke inden for min branche - med trænere fra hele verden.

Endelig er jeg med i en klikkertræningsgruppe, som en amerikansk træner med 40 års erfaring i kattetræning leder

Jeg er medlem af flere andre, men må indrømme, der ikke er så meget tid til at blande sig. Kigger dog dagligt. Jeg fik i går en besked i min gæstebog, at der var startet et nyt kæledyrs forum “Petpit.dk” er der nogen der kender det?

Det er åbenbart ret nyt og i mine øjne ret besværlig. Når man ønsker at svare i en tråd så skal man skrive en nævnt kode på 5 bogstaver før at indlægget godtages. Lidt for besværligt for mig og min deltagelse :høhø:

Jeg er oprettet som medlem på flere andre kattefora. Blev oprettet for længe siden, men jeg er kun aktiv her på KG. Der er “alt formeget” spændende liv udenfor foraernes verden, som jeg hellere vil bruge min tid på :thumbup:

Kattegale er foretrukken. Bruger dog også dekatten og en smule bruger jeg stadig kattegalleri.
Derudover bruger jeg hestegalleri (hvor jeg var HA i et års tid) og heste-nettet en del.

Jeg er på mange hundefora, også amerikanske og engelske. Og et par foto-fora:)

Så er jeg i et par råfodringsgrupper - også engelsk-sprogede - på yahoo.

Har en bruger på kattegalleriet, men det er dælme ikke meget svar, man får derinde.

Jeg er mest aktiv i hundeverden, men dette forum er dejlig aktiv og hurtige svar, DET kan jeg rigtig godt lide:)

Ja, en del… Men faktisk kun omkring ildere.
Det er så også både indland og udland… Jeg er dog ikke aktiv på dem længere, men var meget i en periode, hvor jeg tjekkede omkring 15 forums dagligt… Dét var stressende, men tilgengæld så vidste jeg også meget mere om folk fra mit eget miljø. Det gider jeg ikke så meget længere, så kommer der ikke rigtig med mindre at jeg får en msn-besked med “Har du set/hørt?”, og så skal ind og kigge efter.

Ja flere, men er ved at trappe ud af dem alle…jeg har opdaget, der er en større tilfredsstillelse i handling end i snak:høhø:

Heste-kattegalleri.dk :wink:

Kender jeg dig mon inde på heste-nettet?

Pia - Vi har været i tråde om katte sammen et par gange :wink: Men ellers ikke så meget, tror jeg. Jeg gider sjældent skrive. Mange er for religiøse enten-eller :slight_smile: Hedder vist Eva K derinde.
Edit:Og du fandt min profil igår kan jeg se -tihi

(Ps. jeg glemte lige blueberryhill.dk, også et hesteforum, som jeg bruger)

Jeg er også medlem af katte-forum.dk og et haveforum :slight_smile: