Er du morgensur?

Jeg er typen der godt kan blive utrolig morgensur. Jeg er det faktisk ikke for tiden, men her til morgen… Puha… Folk ku bare skride ku de :ups:

Jeg kunne ikke falde i søvn før klokken 4 i nat. En eller anden klaphat ringer på døren klokken 7 imorges. (Hvem føler sig berettiget til at ringe på kl 7?)

Fra 7 til 8 er der en flue der bare SKAL sætte sig på mit ben konstant. Da det er mindst 100 grader varmt står det imellem fluen og varmen. Falder endelig i søvn, og tror i så ikke at min mor ringer klokken 8?

“Hvornår kommer du?” “DET VED JEG DA VIRKELIG IKKE”

Hun fik altså lige så hatten passede :tihi::ups:

Såh, hva med jer? Er i morgensure?

Naaarj da… Jeg er morgenstille! Det er noget helt andet :wink: Folk skal ikke forvente det store af mig, før jeg har været i bad og fået en kop kaffe. Hvis de gør det (forventer det store), så er de selv ude om konsekvenserne :muhaha:

Nahhh ikke morgensur, men lige som Jane morgenstille, er slet ikke vågen før jeg har fået hældt en kande koffein ned :slight_smile:

Hehe, jeg har det også gerne sådan at jeg lige skal sidde en halv times tid før folk skal snakke til mig.

dt kommer helt an på hvordan jeg har sovet :slight_smile:

har jeg sovet skidt med mange smerter og varme og alle 6 katte til at overophede min seng og forhindre mig i at ligge behageligt fordi de allesammen ligger OVENPÅ mig… så skal man ikke tale til mig før efter kl 10

man har jeg sovet godt og er sprunget veludhvilet ud af sengen kl 6 - så er jeg ikke til at skyde igennem - så er der ingen der kan ødelægge min morgen :slight_smile:

Jeg er en gang imellem morgensur. Jeg kan blive så eddike sur hvis jeg kommer for sent op, og de dage det sker bliver Henning bare under dynen :tihi: Han skal dælme ikke nyde noget af den skide furie der farer rundt og hvæser efter alt og alle.

Jeg er meget morgensur den første time, især hvis jeg skal møde på arbejde kl 7 om morgen. :høhø:

Jeg er som regel ikke gnaven om morgenen … den tilstand arbejder jeg på, i løbet af dagen :muhaha:

-LOL

Nope :slight_smile: Jeg kender ikke til at være morgensur :slight_smile: Heldigvis :ok:

Næh vores surhed er nemlig heldigvis ikke begrænset til om morgenen, vel -engel-engel

:thumbup::thumbup: Åhhh din dejlige tøz :D:D:klapper::klapper:

Jeg er altid morgenglad.

Men jeg kan blive sur når som helst, hvis noget tricker det. Tidspunktet på dagen er ikke det afgørende. :slight_smile:

:fin: (Fint indlæg ikk?)

Ja, jeg kan være vældig gnaven om morgenen og det hjælper ikke på det, hvis børnene også er morgensure og trætte.

Jeg er også det, der hedder morgenstille.

Da jeg gik i gymnasiet, kørte min far mig om morgen. Han er også
morgenstille, og det betød, at vi to gange om året, sagde noget til
hinanden i bilen om morgen - “nåh, nu er det ved at blive forår”, og “nåh,
nu er det ved at blive efterår” :klapper:

Hvis bare jeg får den første time for mig selv, så er der ingen fare på færde:)

Nej jeg er ikke morgensur. Jeg er næsten altid glad om morgenen :slight_smile:

Nej…jeg har aldrig nogensinde været morgensur :slight_smile:

Jeg er også morgenstille, vil helst have fred og ro til jeg har fået min morgenkaffe.
Hilsen Lisbeth

Jeg har svaret Ja, med stort J…og det er jeg, hvis jeg skal op før kl. 11…efter kl. 11 er jeg bare morgenstille indtil jeg har fået min morgenmad og kaffe…derefter fejler humøret ikke noget:tihi: