Jeg er typen der godt kan blive utrolig morgensur. Jeg er det faktisk ikke for tiden, men her til morgen… Puha… Folk ku bare skride ku de
Jeg kunne ikke falde i søvn før klokken 4 i nat. En eller anden klaphat ringer på døren klokken 7 imorges. (Hvem føler sig berettiget til at ringe på kl 7?)
Fra 7 til 8 er der en flue der bare SKAL sætte sig på mit ben konstant. Da det er mindst 100 grader varmt står det imellem fluen og varmen. Falder endelig i søvn, og tror i så ikke at min mor ringer klokken 8?
“Hvornår kommer du?” “DET VED JEG DA VIRKELIG IKKE”
Naaarj da… Jeg er morgenstille! Det er noget helt andet Folk skal ikke forvente det store af mig, før jeg har været i bad og fået en kop kaffe. Hvis de gør det (forventer det store), så er de selv ude om konsekvenserne
har jeg sovet skidt med mange smerter og varme og alle 6 katte til at overophede min seng og forhindre mig i at ligge behageligt fordi de allesammen ligger OVENPÅ mig… så skal man ikke tale til mig før efter kl 10
man har jeg sovet godt og er sprunget veludhvilet ud af sengen kl 6 - så er jeg ikke til at skyde igennem - så er der ingen der kan ødelægge min morgen
Jeg er en gang imellem morgensur. Jeg kan blive så eddike sur hvis jeg kommer for sent op, og de dage det sker bliver Henning bare under dynen Han skal dælme ikke nyde noget af den skide furie der farer rundt og hvæser efter alt og alle.
Da jeg gik i gymnasiet, kørte min far mig om morgen. Han er også
morgenstille, og det betød, at vi to gange om året, sagde noget til
hinanden i bilen om morgen - “nåh, nu er det ved at blive forår”, og “nåh,
nu er det ved at blive efterår” :klapper:
Jeg har svaret Ja, med stort J…og det er jeg, hvis jeg skal op før kl. 11…efter kl. 11 er jeg bare morgenstille indtil jeg har fået min morgenmad og kaffe…derefter fejler humøret ikke noget:tihi: