Hvad synes du om havenisser.
Har du havenisser. :?
Kort sagt: Jeg hader havenisser !
De er da noget af det mest kiksede / grimme jeg nogensinde har set.
Hvad skal de gøre godt for ?
Så Zulu-djævleræs hvor de kørte ind i en hel hær af havenisser … øøøøjjjjj dét ville jeg gerne prøve
Når jeg lige “summer” lidt over det, så ved jeg faktisk ikke, hvorfor jeg har det sådan med havenisser, men lide dem, dét kan jeg altså ikke !
(ps. bryder mig heller ikke specielt om julen - måske pga. nisserne !)
[quote=Mona Jensen;371673]Hvad synes du om havenisser.
Har du havenisser. :?[/quote]
Næ, jeg har ikke nogen have at stille dem i.
Men ellers synes jeg såmænd de er meget søde - bare ikke i hundred-vis.
:høhø::høhø::høhø::høhø:
Havenisser er skræmmende…
Pånær hvis de står og har trukket bukserne ned, så er de da søøøøøøDEEEEEE.
:politi:
Nej indrømmet, jeg er altså ikke til havenisser. Er det egentlig ikke mest noget de bruger nede i syddanmark? Og i Tyskland?
Har folk havenisser i jeres lokalområder?
Jeg er godt nok heller ikke til havenisser, så heller havekatte :høhø:
Smag og behag er heldigvis ikke ens. For dem som synes det er nogle hyggelige fætter, ja de har jo bare en anden smag end jeg har
Jeg kan ikke fordrage havenisser, men jeg kan nu ikke stå for de to reklamehavenisser.
Hilsen Lisbeth
[quote=Lindvig;371679]
Så Zulu-djævleræs hvor de kørte ind i en hel hær af havenisser … øøøøjjjjj dét ville jeg gerne prøve [/quote]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa også mig !!!
Haha…! Fedt billede Musashi!
Havenisser har jeg ikke så meget en holdning til. Andet end at jeg ikke bryder mig om at se på dem, heller ikke på tv-reklamer.
Nisser gør mig ikke noget, de er ligesom smølfer… Nisser “rulez” om sommeren.
Jeg har ikke nogen;
men især i Frederiksværk og omegn er det meget populært i visse kredse.
Smag og behag er jo heldigvis forskellig.
Tja, sjovt spørgsmål
Men nej, er absolut ikke til havenisser eller diverse andre keramikrædsler.
Nej, jeg er ikke til havenisser - heller ikke i reklamen fra tv -surrender
Havenisser er noget af det mest latterlige, der er opfundet. De eneste nisser, der har lov at stå fremme hele året. Hvorfor kommenterer folk, hvis jeg har en nisse i min stue, men ikke i min have?
Eneste havenisse jeg vil have stående, er vores haveforeningspræmie. Hvert år har vi en konkurrence, der vindes af en af de 5 gange i foreningen - i år var det vores gang - man har så en “vandrenisse”, der så skal bo hos de forskellige på gangen i løbet af året
[quote=Vivi_Fletcher;371798]
Eneste havenisse jeg vil have stående, er vores haveforeningspræmie. Hvert år har vi en konkurrence, der vindes af en af de 5 gange i foreningen - i år var det vores gang - man har så en “vandrenisse”, der så skal bo hos de forskellige på gangen i løbet af året :-)[/quote]
Ja, ja - god undskyldning :høhø:
Havenisser har jeg ingen af, men flere havemisser som pryder vores have
Faktisk har jeg også en havepapegøje og en haveølefant :høhø:
jeg syntes havenisserne fra viasat-reklamerne er totalt geniale, men jeg ville absolut ikke ha dem stående i min have, ja man kan købe dem i bilka.
de er så tudegrimme så det gør en ting. nu kommer vi ret meget i tyskland og der er det at ha havenisser stående en hel kultur for sig selv.
istedet for havenisser har vi nogle ret fine havemisser i noget sten af en art, dem syntes jeg så tilgengæld er rigtig nuttede
nu vil jeg godt være rasmus-modsat - jeg synes havenisser er fantastiske og der burde være en i enhver have - men kun én…
-og det er der i min
men nu er jeg så også opdraget med havenisser, min morfar havde en, ja, og så har jeg boet i sydtyskland, det hjælper nok også på det
Enough said…
[quote=DaneX;371946]
Enough said…[/quote]
Stakkels lille fyr