Er Feline Porta 21 vådfoder et fuldfoder?

Jeg er godt og grundigt forvirret efterhånden.
Jeg har fået at vide, at Feline Porta 21 ikke er et fuldfoder, men ifølge zooplus skulle det være fuldfoder :øhmm:

Hvis det ikke er fuldfoder, kan det så blive det ved tilsætning af Felini Complete (vitaminer, mineraler osv)?

Så har de lavet det om :slight_smile: Jeg er meget sikker på, at det tidligere ikke var et fuldfoder, men den tekst (også på dåsen) er ikke til at misforstå :thumbup:

De seneste to år har FP21 i hvert fald været fuldfoder.
En anden ting er så, at jeg ikke kunne drømme om at fodre så ensformigt - der er jo kun kylling og tun at vælge imellem.

[quote=pivnu;412922]De seneste to år har FP21 i hvert fald været fuldfoder.
En anden ting er så, at jeg ikke kunne drømme om at fodre så ensformigt - der er jo kun kylling og tun at vælge imellem.[/quote]

Helt enig. Jeg plejer så at købe noget LUX - også en smule tørkost. Så “burde” de være dækket ind.

Men de er smarte mine kræ… De ved godt at tørkost er skidt :stuck_out_tongue: selvom skålen er halvfyldt kun, så er det endt med at jeg må smide det ud. Pelle plejer ellers altid at spise tørkost, men det er næsten stoppet.

[quote=pivnu;412922]De seneste to år har FP21 i hvert fald været fuldfoder.
En anden ting er så, at jeg ikke kunne drømme om at fodre så ensformigt - der er jo kun kylling og tun at vælge imellem.[/quote]

Tak for svar.
Jeg kunne ikke forstå, at det ikke var fuldfoder, når det stod på dåserne.

Det snakkede jeg også lige med JulleML om igår. :slight_smile: