Er foråret mon på vej?

Hvis du spørger Laban så er den. De sidste dage er han begyndt at fælde en del, det vil sige en hel del. Der er sorte hår over alt. Gudskelov kan han godt lide at blive børstet:)

Milles pels er noget anderledes. Hun smider 3 hår, så er hun klar til sommeren-waytohot

Dejligt, jeg satser på forudsigelserne er rigtige og foråret er lige om hjørnet.
Fuglene her omkring er vist enige med Laban, de synger i hvert fald mere og mere som dagene går.

GLÆDER mig til man kan begynde at se små spirer i haven. :yatta:
:ventilator:

:slight_smile:

Her kan vi næsten heller ikke vente på at se noget grønt, ud over grantræer.
Herfra hvor jeg sidder, kan jeg se den prikkede er ved at teste om busken udenfor vinduet er ved at skyde blade.
Eneste sted jeg kan se græs er i drivhuset og der står døren på klem, så misserne kan komme ind og spise græs når de har lyst.
Knus Elin

Ja, det eneste grønne jeg kan se, er potteplanten i vinduet. Vores græsplæne er en stor isplade, af hårdt trampet sne. Det er selvfølgelig vores 2 hunde der har sørget for det :slight_smile:

Jeg har en død fugl til at ligge uden for vinduet, halvt begravet i sne. Gad nok vide, om det også er et forårstegn?? :slight_smile:

mvh. tina - som vil have forår NU!!!

JA! Og det er dejligt:-)

Herhjemme er der også en negativ side, for der er dukket to fertile op i laden, som er ved at rive hinanden til plukfisk. Jeg har lige haft KV og kommunen i røret, så nu indfanges de begge, neutraliseres og tjekkes for sygdomme.

Ingen ejere har meldt sig.

Så ja foråret er på vej her også - og med det bagsiden af det.