Er han med sølv

Er han med eller uden sølv

Flere billeder kan ses her på hjemmesiden http://jeatri.dk/galleri-2016

Ingen anelse, men han er skøøøøn:smelter: Elsker røde hankatte!

Det må du endelig ikke sige højt, Knerk vil altid beholde de røde drenge :tihi:

Er den ene af hans forældre med sølv ? , hvis ikke kan han ikke være med sølv

Umiddelbart ja, pga den gennemsigtighed han har, se især billede 22/41, men det er for tidligt at sige det endeligt (dvs. at søge stamtavler)

Knerk er en fornuftig mand :wink:

Ja det vil jeg mene :tihi: Mor er KBL fs 09 24 - Far er KBL e :slight_smile:

Billed af mor

Han har altid været lidt mørkere end søster, men hun er også meget sølv, så det er først nu vi har set hun faktisk har hvide poter spidser :tihi:

Ville ellers gerne have søgt dem nu, så jeg er sikker på at have dem med ved 1. dyrlægebesøg

Nej, desværre ikke når vi lige kommer til at vurdere de røde, så glemmer han alt om type osv :tihi:

Mener også han er sølv

[QUOTE=Jeanette;1295753]Ja det vil jeg mene :tihi: Mor er KBL fs 09 24 - Far er KBL e :slight_smile:

Billed af mor
[/QUOTE]

Undskyld at jeg ikke lige har styr på hvilke af dine killinger der er efter hvilke forældre - og om forældredyrerne er med eller uden sølv

Det var heller ikke at forvente :slight_smile: Jeg burde selvfølgelig have skrevet hvem forældrene er, da jeg spurgte :slight_smile:

Har du et bud på om han er med eller uden sølv :?

Lidt nye billeder af ham

Mor: KBL fs 09 24
Far: KBL e

Jeg vil sige uden … men hvad ved jeg :høhø:

Uden sølv…

Det jeg fik at vide med Theodor var at hvis “butterfly” på næsen og lys på ørerne så indikerer det sølv. Såeee måske er han med? Men som Anne - hvad ved jeg om farver etc.

Nu er jeg nysgerrig… Butterfly på næsen?

Sommerfuglen siger intet om sølv, det er en del af tabbymønstret

jaja kartofler tomater… han skulle både sølv og tabby bestemmes, jeg fik så lige blandet ting sammen. ups. sorry.

stambogsført som creme sølv tabby gik derfra med en fuldfarvet creme. Tør ikke få gjort det om, han ender jo med at blive blank…