Er lidt nervøs (drægtig hunkat)

Ginny min chokobimse, skal føde d. 16. maj, dvs at der er 13 dage til, men indtil videre syntes jeg ikke jeg overhovedet har set nogen form for liv i maven på hende.
Når jeg læser alle steder og tager sådan en beregning for fødsel, står der at man kan mærke liv fra sidste uge af.
Så nu er jeg jo nervøs fordi jeg endnu ikke har mærket noget.
Er det mig som er pyldremor eller ?-what:blegne:
Jeg tænker hvis nu de er døde derinde, blir hun så syg eller noget, for de går vel i forrådnelse ??:fryser:
Hun spiser og tager lidt på, mellem 50 til 70 gram om ugen.
Hun var hos hankatten i 2 dage fra d. 12.3 til 14.3

Jeg bemærkede aldrig liv da Mea var drægtig, hun fødte 5 stk levende :slight_smile:

SKØNT at høre, har bare været vant til fra min anden hunkat at hendes mave var levende af killingespark !

Quanti :slight_smile: Ja, og man bliver så nervøs når de kræ er drægtige :smiley:

Ja og det er hendes første kuld…er bare SÅ spændt og ved der er 4 måske 5 derinde :slight_smile:

Det må være fantastisk “at vente sig”

Held og lykke med hende søde Lene.

:inlove: :yatta: :rundtosset: :håndtryk::hjertehop::heya:

Ikke for at være lyseslukker, så må jeg bedrøve dig med, at jeg osse har prøvet ikke at kunne se eller mærke liv hos en ‘drægtig’ hunkat - Det viste sig at hun var falsk drægtig, og gik i løb på hendes termin. Hun opførte sig som drægtig og havde taget 800 gram på.

Men Lene, opgiv ikke håbet, der er måske ‘kun’ et par stykker, og måske har hun meget fostervand - Det kan jo være årsag til at der endnu ikke ses og mærkes støvledans i mavsen på hende :slight_smile:

Mine hunner får 3-4 stk ( persere-exoer )
Mit sidste kuld var med 3 killinger, jeg mærkede aldrig liv selv om jeg følte efter det, så heller aldrig bevægelse, så se hvad der sker jeg tror ikke at du har noget at være nervøs for, og skulle det vise sig at hun er falsk drægtig som Alice har prøvet må du bare prøve hende igen.

Jeg har fået hende scannet og der var 4 måske 5 killinger i hende, så drægtig er hun, og hendes mave er osse stor.

Jeg synes der kan være stor forskel på, hvor meget liv der er i maven.

Tag du det roligt, jeg er sikker på at alt er som det skal være, nu ved du jo at der er killinger i hende og eftersom du ikke er vågen 24 timer i døgnet kan det godt være at killingerne *leger og hopper’ når du sover :slight_smile: