Er lige lidt væk

Hej allesamen.

Ikke fordi jeg kender jer voldsomt godt eller har været her usandsynligt længe, men ville ikke bare forsvinde uden et pip.

Jeg har desværre virkelig voldsomme smerter i øjeblikket og kan ikke holde ud at sidde med computeren. Smerterne gør desuden at jeg er virkelig træt, så sover det meste af tiden.

Ville bare lige sige hej hej og vi ses igen, der plejer at gå en lille uge, glæder mig til at se, hvad I finder på af narrestreger i mellemtiden :tihi:

Rigtig god bedring og vi skal nok sørge for at der er masser af spændende læsning når du kommer tilbage :slight_smile:

Du ønskes god bedring… :smiley:

god bedring, og vi skal nok sørge for en masse god og sjov læsning til dig, til når du kommer tilbage:kram:

Tusind mange tak :slight_smile:

Jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at der nok skal ligge en masse spændende og sjove indlæg, når jeg er tilbage, har allerede sat en dag af til at komme up to date -høhø

Tortie, håber du snart er tilbage i fin form igen.

:kryds::kryds::kryds::kryds:

[quote=Tortie;192131]

Jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at der nok skal ligge en masse spændende og sjove indlæg, når jeg er tilbage, har allerede sat en dag af til at komme up to date -høhø[/quote]

Tror du virkelig det er nok ?? :klapper::klapper::klapper:

God bedring :slight_smile:

Rigtig god bedring søde - der er ikke noget værre end at blive lagt ned af smerter…

masser af trøste :kram: i din retning

get well soon :slight_smile:

God bedring, glæder mig til du kommer stærkt igen :ok:

God bedring :slight_smile:

Tror der er riiiiiigeligt at give sig i kast med når du vender tilbage.

Tusind tak allesammen :tak:

Jeg er her igen om en dags tid eller to, skal lige have ryggen i gang igen :ok:

Rigtig god bedring til dig :slight_smile:

Jeg sender dig mine bedste ønsker og tanker.
For at du hurtigt bliver smertefri.:wehuu:

Vi skal nok holde kog i -jegerenheks

Hej allesammen.

Tusind tak for jeres tanker, det er virkelig dejligt at se :smiley:
Jeg fik kigget alle indlæg igennem på den dag, jeg havde sat af, men fik aldrig skrevet nogle svar, heh.

Ja, så har jeg været væk igen og gik glip af killingenus hps Mitsurama, snøft, hehe.

Fib’en ter sig tosset, når vejret svinger, som det gør og når varmen trykker, går jeg desværre fuldstændig i baglås og kan intet.
Det skal nu ikke afholde mig fra at tigge om killingenus en anden dag, når jeg er igennem denne omgang smerter :o)

Håber ellers at I alle nyder sommeren.

Kram