Er man snoppet - eller bare Somali?

En af de 4 små vildtfarvede somalidrenge vi har efter Dushara Drifting Spirit og RW, SGC, Ch. Dushara The Way You Look Tonight ( Way’s sidste kuld).

Her er alle 4 drenge…

Ih, nogle fede mislinger (på alle måder)

:wehuu:

:smelter:Hvor er de nuttede.

Skønne drenge :inlove:

lidt royal HAR man lov at være :smelter:

Det er sådan lidt et sjovt kuld. Både Spirit og Way har jo skøn type - og jeg syntes umiddelbart de skulle passe godt sammen. Spirit er stærk hvor Way er svag - og resten er stærkt på dem begge :tihi: og så er det lykkedes mig at få et kuld, hvor jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal beholde ( lidt lige som Spirit’s første kuld, hvis I kan huske). Men har en lidt lurende svaghed for ham den “snoppede”…selv om - måske fordi han - er den mest “ekstreme” i kuldet…
I DETTE kuld kommer ingen dog før mig til at vælge og ingen kommer til at få en killing FØR jeg har valgt :uha:

:lol: Jeg ELSKER bare det “snoppede” blik kun en somali har :smiley: Jeg tænker stadig på den Ghetto… Han har det nemlig også :wink: :slight_smile:

Måske der er en smule “skabs-somali-ejer” i mig :smiley:

Er så enig med alle “elsker” indlægene. Sikke nogen lækkerbasser!

“Ved jeg er lækker” looket er rette at bruge her. :wehuu:

Han har lige det lidt arrogante og totalt frygtløse blik i øjnene, der viser han er en rigtig Somali. :smiley:
Det er et dejligt kuld - tillykke med dem. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg synes bare, de er nuttede og somali :hjerte:

Tak til alle. Vi er meget spændt på at se hvordan drengene udvikler sig. Selv om jeg jo havde håbet på piger…

Nøøøøøøøj!!!
Det er lige netop dine billeder og beskrivelser af misserne, der gør at jeg for hver dag bliver mere og mere sikker på at Hectors fremtidige legekammerat skal være en somali :hjerte:
Glæder mig SÅDAN til at nusse somalier d. 6 maj!

Velkommen i ønskeklubben:-)

Jeg elsker snopkattelook -. de er aldeles bedårende selv om de har for meget hår :høhø:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;843992]Velkommen i ønskeklubben:-)

Jeg elsker snopkattelook -. de er aldeles bedårende selv om de har for meget hår :høhø:[/QUOTE]

Ja, det er jo hippy katte :klapper:

WAUW - sikke dog et lækkert lækkert kuld!!:wehuu::wehuu::wehuu: