Er min kat underlig?

Ja nu er jeg nød til at spørge, for jeg har lagt mærke til at nu hvor SS er blevet meget mere kælen, når jeg så nusser ham drejer han om så jeg kan nusse ham på maven (han napper Lars hvis han rører hans mave, det er kun “mor” der må det), men når det så bliver rigtig hyggeligt for ham, så begynder han altså at stritte med “udstyret”, og det er altså knap så hyggeligt at se på…
Nogen bud på hvorfor han gør det?

Er han kastrat?? For det gjorde Bølle meget før han blev kastereret. Især lige til sidst…

ja han er neutraliseret, men jeg har for flere år tilbage haft et par hankatte der stadig var seksuelt aktive selvom de “skød med løse skud”, dog strintede de ikke, og det gør SS heller ikke…

er det noget man kan/bør vænne ham af med?

[quote=Ronja;164506]Ja nu er jeg nød til at spørge, for jeg har lagt mærke til at nu hvor SS er blevet meget mere kælen, når jeg så nusser ham drejer han om så jeg kan nusse ham på maven (han napper Lars hvis han rører hans mave, det er kun “mor” der må det), men når det så bliver rigtig hyggeligt for ham, så begynder han altså at stritte med “udstyret”, og det er altså knap så hyggeligt at se på…
Nogen bud på hvorfor han gør det?[/quote]

Jeg har da hørt om flere kastrater, der også gør det.
Det er ikke noget, de selv styrer. Man kastrerer dem jo kun i den ene ende, og mange af den slags ting sker altså også i hovedet.

PS: Du kan vel bare lade være med at kigge lige dér, hvis synet er dig imod :stuck_out_tongue:

Nej,tro ikke han er så underlig…
Robert gør de også når vi nusser længe og Søren min skovser,gjorde det også… begge kast…
Jeg stopper bare når den kommer frem. :slight_smile:

[quote=Mega;164599]Jeg har da hørt om flere kastrater, der også gør det.
Det er ikke noget, de selv styrer. Man kastrerer dem jo kun i den ene ende, og mange af den slags ting sker altså også i hovedet.

PS: Du kan vel bare lade være med at kigge lige dér, hvis synet er dig imod :p[/quote]

Det er lidt svært at undgå at se det når han er en helt sort kat og hanligger sig som han gør…s

[quote=Linette;164605]Nej,tro ikke han er så underlig…
Robert gør de også når vi nusser længe og Søren min skovser,gjorde det også… begge kast…
Jeg stopper bare når den kommer frem. :-)[/quote]

jeg plejer også at stoppe når det er…s

Hvis Laban er ved at gå selvsving når han bliver nusset, gør han det samme.

ja ok, så tyder det jo bare på at min lille dejlige dreng er ved at blive en stor og voksen mand…

Det er nu ikke noget, der generer mig, hvis drengene bliver opstemte af en kæletur. Jeg gør dem gerne glade :slight_smile:

Den lille lyserøde tut kan nu heller ikke genere mig. Bare han ikke begynder at humpe mit ben som nogle hunde kan finde på:)

katte kan vel ikke finde på at humpe en kan de?ggg

Hn flasher kun, han gør ikke noget med den ud over det…ggg

Jeg har oplevet det med Panter, en huskat som jeg havde i 13 år.

Han blev kastreret efter han var blevet kønsmoden, og jeg havde accepteret at sådan var det. Men jeg syntes heller ikke det var særligt charmerende. Han var også sort. -tihi

Jeg tror ikke du kan gøre noget ved det. :slight_smile: Sorry. -tihi -kramer

Mine to racekattehankastrater, som var og er tidligt neutraliserede gør og gjorde det ikke. Se det er jo gernialt, hva. -thumbs

så længe det kun er fordi det sidder mellem ørerne på ham og at det ikke er unormalt så er jeg glad…at det så ser knap så charmerende ud må jeg så bare finde mig i…man elsker jo sine missere med div. tosserier de kan have mellem ørene…også de ikke helt så populære…