Er mine katte gået i vinterhi?

Iiih syntes godt nok mine katte sover meget i disse dage…de er helt kedlige. Sover I andres også mere for tiden ? :?

Kan du ikke sige hvad du gør for mine er da hyperaktive for tiden .-)

Nej, de stormer rundt, ihhh. :wittsend::klapper:

Næææ her sover de ikke mere end normalt. :slight_smile:

Jeg har mistanke til at mine har vendt op og ned på nat og dag…syntes de larmede meget i nat, med et rend ud og ind af kattelemmen til løbegård/have…plus de tumlede vildt i en papkasse jeg måtte op og tage væk, for at få nattero.

Her er de også gået i hi, eller også har de bare ikke opdaget at det ikke er weekend mere :tihi:

Ja mine sover mere end de gjorde i sommers.

Nej her er der ingen som er gået i hi :slight_smile:
Men jeg kan godt mærke at det er blevet koldere udenfor, de gider nemlig ikke være ude så meget mere og så brænder de krudtet af herinde i stedet -surrender
Hilsen Lisbeth

Abyer og Somalier går ikke i hi - men er nøjagtig lige så livlige hele året rundt :wehu:

Alle vores killinger har stormet rundt ude i løbegård og have idag og nydt livet. De synes blæsten er vildt spændende fordi så farer alting rundt så man kan fange det. De voksne har også været aktive med at fange blade og insekter og hinanden :yah:

En Aby/Somali der bliver stille og rolig er en kat der bør checkes godt efter
af en dyrlæge for den er ikke rask - enten det nu er sommer eller vinter.

Teresa

:rolleyes: Og jeg fik brokket mig for tidligt…nu går den vilde skattejagt

Mine er meget stille selv killingerne, men de kan nok mærke der er sket det med Ollie, der er ingen i løbegården, men det blæser jo osse en ½ pelikan hele tiden !
Så måske er det vejret som gør det ?

Laban herhjemme snork sover os her mere end meget :smiley:

nej gid de gjorde… der er FULD fart på alle 7

:slight_smile:

Silke sover faktisk temmelig meget i disse dage, men hun har også fået sin vinterseng frem.

Så hun ligger i sin hundekurv, ovenpå sit (nu) elskede lammeskind.

:hjerte::hjerte:

Kurven står foran radiatoren, så hun tror at der er varmt og dejligt - selvom jeg ikke har tændt for varmen endnu.

:wehuu:

Om sommeren, når det rigtig varmt - ligger hun også med nakken godt tilbage og nyder brisen fra ventilatoren - selvom den ikke er tændt…

:wehuu:

Kan jeg andet end at elske hende ???

:høhø::høhø:

Mine katte er overhovedet ikke gået i vinterhi - det modsatte er nærmest tilfældet!

De har så fundet på en ny leg her de senste dage…Jo, man kan altså “gemme” sig under en lille måtte - den der lå foran teresse døren - og herfra kan man så springe frem fra og lege attack!! Eller også kan man flytte måtten fra den ene ende af boligen til den anden ende…:slight_smile:

Knus Gitte

Her er der heller intet vinterhi.

Men det er jo også klart når man aldrig har set efterår før, så er det spændende at sidde og kigge ud på det fra vinduet :slight_smile:

Og så får man kattemælk i disse dage af sin ejer, når han kommer hjem, og det er jo bestemt ikke noget man har tænkt sig at sove fra. Så det venter vi med til flasken er tom :bebe:

Og så skal der opdages nye ting som man ikke må hver gang ejeren legaliserer en kriminalitet. Det er også hårdt arbejde, så dér er der heller ikke tid til at sove.