Men der findes også en særlig plante - eller et græs - der kaldes kattegræs. Som man også kan få i Plantorama. Men det kan ifølge mine slet ikke måle sig med stuebambus
Stuebambus er bare det bedste - men desværre ikke altid så nemme at finde.
For år tilbage havde de dem jævnligt i Ikea, men nu har de dem desværre kun i plastik. Stor var min skuffelse, første gang jeg rakte ud efter en… :S
Stuebambus kan næsten altid købes i Plantorama. Og man kan også prøve at spørge sin blomsterhandler, om h*n vil tage nogen hjem, det er nemlig også en dekorativ grøn plante, som nogle køber selvom de ikke har katte.
[QUOTE=FinnFrode;1010133]Stuebambus er bare det bedste - men desværre ikke altid så nemme at finde.
For år tilbage havde de dem jævnligt i Ikea, men nu har de dem desværre kun i plastik. Stor var min skuffelse, første gang jeg rakte ud efter en… :S[/QUOTE]
Ja, det er en lidt tam fornemmelse. Og næppe særlig godt for kattene at tygge i :høhø:
Plantorama her i Odense har dem altid - med mindre de en sjælden gang imellem bliver forsinket fra leverandøren i Holland. Dernede (altså i Plantorama) står de faktisk altid sammen med kattegræsset, så de ved godt, det er kattefolk, der vil have dem