Erfaring-ideer til opbevaring bøtter

Jeg begynder og mangle nye opbevaring bøtter.
Jeg mangler ideer til hvilken jeg skal have og andres erfaringer

Jeg har nogle tupperware firkantet lave og høje, der kan når de ikke er i brug, stabels oven i hinanden, samt 4 madkasser størrelse. Og de kan stabels ind i hinanden er en krav, når de står i skabet. Ja der kommer en gang imellem nye til, men vil gerne have en “billigere” udgave også

Jeg har i mange år brugt de gamle isbøtter fra hjemme is. De kan stabels oven i hinanden, de kan stabels i køleskab, i skabet med tørvare, der bruger jeg dem også.
De bøtter har en dejligt størrelse, med det der passer i min husholdning, jeg har mange bøtter i brug i køleskabet, hele tiden, nævner bare noget nu som det så ud fra morgen af, en med salat i, en med en rest pasta og million bøf, det passer lige en lille potion frokost, 2 med kartofler der blev skrællet fra morgen af så det er nemt de næste dage, en med kolde kartoffel rester, 2 med ting taget op af fryser til aften mad, der skal tø op i køleskabet, en med leverpostej i , 2 med middags rester, som bliver samlet sammen til rester, 1 med kolde grøntsager og 1 med skået vasket frugt.

Uden for er der to med med kage i foruden de der står med mel, gryn og ligende, i fryser kom der 3 i aftes med pirogger så de er nemme og tage op.

Samme med middagsting der kan bruges som frokosten til madpakken, ja så ryger bøtten bare med på job

Fordi andre ikke tænker sig om, som nu ved kage, bliver der bare jaget en skarp kokke kniv, ned for at skære en stykke kage, eller har vi fået steg, og der skive steg på madpakken, bliver det bare skåret nede i bøtten, og hvis det bliver gjort fint, er det taget op og skåret på låget,
Derfor ikke tupperware til det hele, det tager skade, jeg har valgt og opgive den kamp, indimellem skal man vælge kampene, og jeg kunne leve med der var en isbøtte der tog skade ind imellem, og skulle kasseres, men når de begynte og se slem ud, brugt jeg dem til tørvare, så strak jeg holdbarhed meget mere.

Ja jeg har lidt isbøtter af den størrelse der runder i hjørner, jo de er ok men for lille til mange ting, og så er der meget spild plads i køleskabet med dem

De behøver ikke være klar så man kan se igemmem dem, jeg køre med så bestemt system i køleskabet, at jeg står hjemme fra og sige hvor det står, og hvad der er i bøtterne.

Det her er to liters bøtter
Sådan her ser de ud


Og med låg

Nogle gode idéer?

Med venlig hilsen

2 Synes om

Hvad med bøtter som dem her

Jeg kan også godt lide de plasbøtter fra bland selv slik

1 Synes om

Bøtter fra bland selv slik, har jeg også til f eks krymmel og ligende,
Som jeg har en anden sted.

de er lige en nummer for store til køleskabet og de passer slet ikke ind til og stable i skabet med mel, specielt mel, sukker og alt det der, har prøvet

Dem du satte link ind på, er virkelig nogle der frister, bare lidt øv ikke to liter igen. Hvorfor har jeg ikke selv fundet dem der, har da købt ting der fra :see_no_evil:

:tak: @line_refsgaard :smil:

Med venlig hilsen