Erfaring med denne printer?

På tilbud i Bilka fra i morgen til 499 - normalpris 899

"HP Photosmart 5524 e-All-in-One er en multi-printer, der gør det nemt for dig at kopiere, scanne og printe. Med HP ePrint kan du printe direkte fra din smartphone eller tablet - uanset hvor du er henne. Du kan også udskrive filer med AirPrint, som virker til iPad, iPhone og iPod touch.

Printeren kan sættes op til dit trådløse netværk, så det er muligt for alle i hjemmet at printe - nemt og simpelt. Du kan også benytte printeren uden at din PC eller Mac er tændt. Ved hjælp af den smarte lille touch-skærm på printeren kan du scanne fotos og sende dem direkte til din email. Eller udskrive dine feriebilleder fra dit kameras hukommelseskort.

Printeren kan også lave udskrivning og kopiering på begge sider af papiret. Det sparer dig både tid og papir. Du kan også printe helt ud til kanten - og give dine print et professionelt look.

HP Photosmart 5524 e-All-in-One giver dig mulighed for at udskrive med individuelle blækpatroner. Du kan udskifte hver af de fire patroner separat, hvilket gør du får det maksimale ud af dit blæk - og at du får det maksimale for dine penge."

Nogen der kender den - eller en anden de kan anbefale?

Min gamle skal have nye patroner (det koster ca. det halve af den nye) den trækker papiret dårligt og så er låget løst.

Jeg har en HP ENVY 4500 e-all-in-one. Det er ikke helt den samme, men de minder meget om hinanden, tror jeg. Jeg er ganske godt tilfreds.

https://www.bilka.dk/elektronik/printere-og-blaek/hp-envy-4500-e-all-in-one-printer/p/100074728?cmpid=aw_search_PLA_PRO_004_100074728

Og jeg har i øvrigt også købt min i Bilka.

Jeg ville bruge lidt flere penge på en laser printer … Holder noget bedre hvad blæk angår . Kan godt være den er dyre nu og her men billigere på længer sigt

Har ikke lige den model, men en anden lidt billigere.
Det der trådløse noget var et mareridt, at sætte op, men den er super når det endelig køre- blæk ædes dog hurtigt, så vil også kigge efter laserprinter…

[QUOTE=Filur;1222194]Har ikke lige den model, men en anden lidt billigere.
Det der trådløse noget var et mareridt, at sætte op, men den er super når det endelig køre- blæk ædes dog hurtigt, så vil også kigge efter laserprinter…[/QUOTE]

Jeg er nået til mareriddet med opsætning af den trådløse forbindelse - kan da ikke huske password

hvis den skal være netværksprinter skal den vel kun findes af router/boks…hva du nu har…? …der sidder en wireless knap på printeren, det gør der også på router/box dimsen…trykker du på dem har de x sekunder til at finde hinanden, og så burde den komme op i “computer” under netværk ude tv

Jo men ofte har folk jo kode på deres internet så andre ikke kan bruge det, så der vil den bede om koden. Vores kode er den som står under vores TDC router :slight_smile:

har skam selv tdc…med kode…det har nu ikke haft nogen indflydelse på opsætningen af mine 2 hp’er, og det har det næppe så længe det er i lan…hvis den skal kunne skrive mails ud uden du er online er det en anden snak…men det vil jeg ikke anbefale…hp er gode til at spamme den slags printere

Okay underligt, her har jeg skulle indtaste koden da min hp printer skulle sættes op

Tak Gitte - de forløsende ord. Og så gik det stærkt:-)