Erfaring med hvirvler i pelsen

Er der nogen der har prøvet at en kat har en hvirvel i pelsen.

Min Lille Andersine har en fin stor en i nakken, hendes hale er lige kort nok til show, så på det plan er det lige meget. Men hun skulle jo blive hjemme til opdræt, så tænker hvis det er noget arveligt, ja så er den jo udelukket.

Knerk har godt nok nævnt flere gang at hendes pels stritter i nakken, men det er først efter vask, den har delt sig som på billederne

Håber virkelig der er en der har lidt erfaring de vil del ud af.



1 Synes om

pt har der været 75 inde og læse, er det slet ingen der har et bud ??

Jo, men det fik du jo allerede i søndags. Placeringen sammenholdt med at du fortælle at det er dukket op efter vaccination gør at jeg tror at det er derfor, fremfor noget arveligt :slight_smile:

1 Synes om

Ja,fik et bud fra dig, men håbede at andre måske også havde et bud eller oplevet noget ligende.

Knud og jeg har snakket og kom i tanke om at vi ret hurtig tog farvehalsbåndet af hende pga pelsen i nakken strittede og har kigget billeder igennem og kan se på billeder fra d 10-9 hvor hun er knap 8 uger. at der stritter pelsen i nakken på hende og det er inde 1. vaccination
Har også snakket med min dyrlæge, hun har ikke tidligere oplevet det, men vil forhøre sig hos kollegaer om de har prøvet det.
sommetider er de nogle der får en bule nakken efter vaccination, men det har hun aldrig haft.

Altså stedet er dumt, men jeg synes at huske at vi har haft katte med små hvirvler. Jeg har aldrig tænkt det som arveligt…

Men jeg kan ikke huske hvilken kat der havde det, blot at den var hyggelig at nulle og at jeg mener den var på maven

Men Har andre i kuldet, eller halv søskende hvirvler

Nej, der er ikke hvirvler på nogle af de andre fra kuldet om mener heller ikke der var det på Francesca første kuld

Det er en lidt anden art :wink: … Men min mors hoved er fyldt med hvirvler, men ingen af hendes tre børn har rigtigt nogen :slight_smile:

2 Synes om