Erfaring med robotstøvsuger?

Hej katteelskere :wink:

Vi er lige flyttet, og her er mange klinker. Er der nogle af jer der har erfaringer med disse robotstøvsugere? nogle modeller der virker?

Vi har længe gerne ville have en til at gøre det hårde arbejde, men ved godt man nok ikke kan undgå at svinge den manuelle støvsuger engang imellem :wink:
jeg har haft kig på denne Roomba Søgeresultat for: 'irobot-roomba-620-robotstovsuger' ved i om det er et godt mærke?

Jeg har en irobot, men jeg kan ikke finde ud af den. :venter:

Den stopper hele tiden og lige nu taler den spansk til mig. Jeg har givet op. Alle som jeg har talt med ude i virkeligheden og som har een, siger at de ikke virker.

Det ville ellers være dejligt at få den til at gøre det hårde arbejde, det synes jeg også. :slight_smile:

ved flere herinde har roomba og elsker dem.
jeg havde også, men bor meget småt og så tager det den en evighed at komme rundt i hytten da den så skal bøvle med sofa,stoleben( mine stole kan den lige præcis ikke komme igennem, så den vælter rundt når den kommer under spisebordet), bordben osv.
men har man det rimelig ryddeligt og bor i fx alm hus eller lejlighed så er den et hit !

Jeg er rigtig glad for min roomba. Den klarer lige underetagen for mig. Det er skønt at stå op om morgenen og tænke, arh, jeg burde støvsuge. Og så tænde for roombaen og komme hjem og ikke tænke arh jeg behøver støvsuge idag :slight_smile:
Forvent dog ikke den perfekte støvsugning. Der er generelt lidt helligdage, og mine spisebordsstole kan den ikke komme indimellem. Så det er aldrig den jeg ville bede støvsuge inden der kom gæster (min kæreste ville dog :rulleøjne: ), men til at begrænse hvor meget jeg skal støvsuge i hverdagene er den god :slight_smile:

og så kan man være nødt til at have en garage til den / lade den bo under et trappetrin eller lignende. for nogen… synes den blinkende lampe er sjov at pille ved og så kører maskinen afsted, gerne kl 3 om morgenen.

mener det er Pia B ??? der har en “garage” til sin

Jeg eeeelsker min Roomba:wehuu:
Tænk, jeg kan sidde her lige så stille, mens den futter rundt og ordner støvsugningen - det er da fantastisk!
Jeg ville bare ønske, man kunne lære den at klatre op i møbler og kradsetræer;)

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1175074]Jeg eeeelsker min Roomba:wehuu:
Tænk, jeg kan sidde her lige så stille, mens den futter rundt og ordner støvsugningen - det er da fantastisk!
Jeg ville bare ønske, man kunne lære den at klatre op i møbler og kradsetræer;)

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Jeg tilslutter mig koret af Roomba-elskere, min er efterhånden 7-8 år gammel og jeg kunne ikke undvære den.
Jo mere man har stående på gulvet jo sværere har den ved at gøre det ordentligt, men nej jeg vil ikke undvære den :slight_smile: