Erfaringer med kattepension (Søften)

Hej

Jeg er så heldig at have fået flybilletter til Milano nærmest kastet i nakken fra 1-6 april, bliver skønt at komme ned og få ladet lidt op :slight_smile:

Men, men, men så er der jo det evige problem med misserne. Hvem skal passe dem?? Førhen har jeg fået en nabo til at kigge til dem, men hun skal selv i sommerhus og mine forældre skal med til Milano, så det går heller ikke.
Derfor er jeg nu ved at overveje en pension… Har bare hørt, at det kan være meget hårdt for kattene. De er vant til at have 70 km2 at boltre sig på og være ude og lege flere timer dagligt. Så må det være hårdt at komme ud og have et lille bur at være i…

Er der nogen, der har erfaringer med Søften Kattepension? Bor i Århus N og det er den, der er tættest på… Har overvejet at tage ud og besøge dem så jeg kan se hvad det er for noget.
Cleo og Ivan skal have det godt jo :slight_smile:

Nogen, der har input?

Jeg bor selv i Århus, jeg passer gerne kattene hjemme hos dig??

Ellers har vi en kattepasnings liste her på kattegale… jeg finder lige linket :slight_smile:

http://www.kattegale.dk/index.php?pageid=kattepasning

Er det rigtigt? Vil du gerne det?
Det ville da være helt perfekt… Kan bedst lide de er hjemme hvor de kender det hele :slight_smile:

Kan godt være jeg holder dig på dit ord :smiley:
Ellers kan jeg se der er en mere i Århus, der tilbyder. Er da værd at undersøge…
Hvordan kommer man med i den ordning? Jeg vil da også gerne tilbyde at hjælpe folk i samme situation…

Det siger du bare til mig, så skriver jeg dig på listen.

Jeg ville ikke tilbyde min hjælp hvis ikke jeg mente det :slight_smile:

Hvis du beslutter dig for at tage imod tilbudet må du meget gerne sende mig en pb, så kan vi lige ringe sammen og aftale nærmere :slight_smile:

Jeg bor selv i Åbyhøj :slight_smile:

har haft mine i søften for 2 år siden - og de har det som blommen i et æg ! de havde faktisk ikke travlt med at komme afsted. der er god plads, meget rent, og så kommer kattene ud og unders’øge fælles arealerne men hun gør rent hos dem - og hun snakker og kæler med dem.
meget dejligt sted. dog har hun en rimelig spøjs accent, men man kan sagtens forstå hende

Jeg har riftig gode erfaringer med Søfte Kattepension.
Buster har været dernede 3 gange i alt, 8 dage hver gang, og med et års mellemrum.
Når jeg kommer med Buster ved Izabella fuldstændig hvem vi er, og har intet problem med at huske Buster.
Og Buster nyder at være dernede. Når jeg åbner for transportkassen skynder han sig bare ud og ind i sit bur, og kravler op i vindueskarmen, og så er han “flyttet ind”. Det er lige får han kigger p mig med et udtryk der siger: Står du der endnu, hvorfor er du ikke taget af sted?

Alle gange har Buster haft en bur med udegård - kun for ham - da han også kommer ud herhjemme, i løbegård.
Kommer der flere katte fra samme hjem bliver de inkvarteret sammen.

Jeg vil anbefale at tage ud og besøge SK og Izabella.

Og vil også meget gere anbefale Kattepensionen.

Har boet i Trige og kun hørt godt om den i Søften. Den har eksisteret de sidste 15 år eller mere tror jeg.

Passer det ikke så godt for Annette skal jeg også gerne melde mig til at passe dem hjemme
Bor også i Århus N

Tak for svarene alle sammen :slight_smile:
Milano er i mellemtiden vist gået i vasken (dumme kundemøder), så nu går turen måske til Berlin i 3 dage i påsken.
Skal nok melde tilbage når jeg ved noget endeligt mht. pasning…