Erfaringer med kattetransport

sine jeg har ikke købt den endu, har aldrig handlet på e-bay før så har oprettet mig i sidste uge, men der skulle så komme et brev så jeg kan logge ind. (sådan som jeg forstod det, kan nemlig ikke tysk).
Men håber det snart kommer så jeg kan få den bestilt. For vil gerne have den når jeg skal hente Duan Sardor.

Har regnet ud at med porto til danmark koster den 663.25 danske kroner
Her er linket http://cgi.ebay.de/Hunde-Katzen-Buggy-Elvis-mit-abnehmbararer-Tasche_W0QQitemZ200244139586QQihZ010QQcategoryZ46456QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ja det er jo noget billiger end den vi har set her -thumbs Jeg kigger lige linket engang :smiley:

Denne kan med lidt god vilje godt benyttes http://translate.google.dk/translate_t

Ja tak Denise.
Har brugt den lidt og så en veninde på messenger. Så ud fra det skulle det brev gerne snart komme.
Skulle have haft et visa kort så havde det med brevet vidst ikke have været nødvendigt.

Jo der er net i shepaen, th ultimate, men intet sted hvor du ikke kan lukke ned for nettet. Det er en anden slags end det katten kradsede i. Shepaen kan klappes helt sammen som en kuvert, uden at der skal fjernes stivere eller andet.

Iøvrigt, vælger I en taske så check målene grundigt inden I køber, nogle er for store i henhold til hvad flyselskaberne kræver. Er de for høje er der ydermere den ulempe du slet ikke kan få plads til dine ben.

Den Sine har lagt billeder ind af kan jo også lukkes helt for nettet…

Men super dejligt at få forskellige forslag. -thumbs

Så er den bestilt. Men jeg kan jo som sagt ikke tysk og kunne ikke se nogen steder hvor jeg kunne vælge farve… Så håber de fik den besked med jeg gerne vil ha den i blå… -jegkrydser
Hvis nu den skulle komme i pink,er der så nogen af jer der skal have en, der så vil bestille den i blå så vi kan bytte??
Skriver så snart jeg har den, hvordan den ser ud til at være i kvalitet osv.

Nå har så fået en mail heldigvis på engelsk, så jeg ku vælge farve. Men det viser sig så at blå er udsolgt, men de sender den engang i næste uge… -jegkrydser kryds lige finger for at jeg har den senest torsdag. så jeg kan have Sardor i den når jeg skal hente ham fredag…

Hej
Jeg kunne aldrig drømme m at lade min kat flyve cargo i en “stof taske” Men det er jo heller ikke det du spørger om :stuck_out_tongue: Til transport uden opsyn og her mener jeg øjenkontakt , der vil jeg altid bruge en solid kasse.
Men da jeg fløj til Paris havde jeg også købt en stof transport taske og hvor var den dejlig… Men den ene af mine veninders kat kunne med et få lynlåsen op og hans hovede kiggede ud… så øjen kontakt med de stoftasker… Bortset fra det så er de utrolige dejlige når man flyver og kan varmt anbefales hvis katten går med i kabinen…
Mærket er for mig ikke så vigtigt bare den opfylder mine krav til behagelig transport…
God jagt , det er en jungel -thumbs

Jeg har altid haft hardbox til kattene, også når jeg flyver. Tit har der været et ledig sæde mellem os hvor kassen så kunne stå fastspændt, og et par gange har stewardesserne syntes at jeg havde for lidt plads og flyttet katten op på business class.

Jeg føler at de er mere sikker i de faste boxe, for så er der ingen der ved et uheld kan komme til at trykke boxen.

Glemte lige at sige at jeg aldrig vil lade min katte flyve cargo. Det er prøvet en gang for mange år siden og vores connecting fly var tidsmæssig tæt.

Vi sad i flyet og så at katten blev læsset på flyet, et meget close call. SÅ ALDRIG MERE.

Det er meget få Hardboxe der har det korrekte mål. Flyselskaberne fortæller målene på deres hjemmesider, er kassen for stor kan man riskere at blive afvist.

Heller ingen cargo her, nej tak

Jeg har ingen planer om at skal ud og flyve. Skal kun med tog og busser med mine katte. Så tror den er helt fin til mig. Selvfølgelig skal det være under opsyn når der er kat i den.

Lige et spørgsmål lidt væk fra tråden, er der nogen der ved hvor langtid der går, fra vare bliver sendt fra tyskland, til man har dem??

Hvis du har bestilt varer fra zooplus får du en mail når de sender dem, så går der ca. 3 dage derfra

Ok mange tak. det er dog fra alpuna på tysk ebay. Men mon ikke tiden er den samme, ser ud som om de lige har sendt den i dag.

Jeg har også set Ann-Dorrit har sådan en på udstilling til sin kat - og hun plejer da også at sælge dem? så det var da også en mulighed at spørger hende http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mc … -front.htm

Jeg har modtaget min klapvogn… den er bare rigtig lækker…
Men hmm selve kassen, katten skal sidde i der er et minus… For foran lukkes den ikke tæt så i hjørnene ville den måske kunne presse sig ud…

Men hvis der er nogen der vil vide mere om den spørger i bare løs… Skal hente Sardor i morgen, så han før æren af at prøve den første tur i den…

Mon 2 siamesere kan være i den på samme tid? Og er der en karabin hage (Eller et hægte) som man kan hægte en sele fast i? (når nu den ikke lukker helt tætt)

Ja der er en lille karabinhage i så det er muligt at have en i sele…