Erfaringer med kattetransport

Jeg har set en katte transport jeg muligvis godt kunne væreinteresseret i , da vi ikke har bil. Den virker også god at have med på udstillinger, da man altid skal slæbe så meget så langt. men er der nogen af jer der kender den, og er den ok eller noget bras?

der er meget net, det bekymrer mig. Jeg har set en kat lave hun i nettet og rode med lynlåsen. På vej op af trappen i lufthavnen, et var gåt galt hvis jeg ikke havdee bemærket det.
Af tasker er min favorit: The Ultimate Sherpa Bag

Ja jeg har også tænkt på om det net overhovedet var stabilt nok til at holde en kat inden for hvis den bliver bange.

Jge prøver lige at google den transport du har skrevet -thumbs

Ja jeg har også tænkt på om det net overhovedet var stabilt nok til at holde en kat inden for hvis den bliver bange.

Jge prøver lige at google den transport du har skrevet -thumbs[/quote:xyehql8l]

Jeg har også nogen med net, og dem kan en stor stærk MCO dreng ikke gå igennem :slight_smile:

Sjovt du også har kigget på dem sine, Jeg har selv tænkt mig at bestille sådan en. De må være dejlige til udstillinger…
Jeg har fundet dem billigst på det tyske e-bay. Tror altså det er noget kraftigt plastic net, og til den pris tør jeg godt prøve…

prøv at se denne her, den er da smart…

http://www.drsfostersmith.com/product/p … atid=19228

Næh, Karen, Aby’en den gik ikke igennem - endnu. Den havde kradset et hul på størrelsen med en to krone, en klo var ude og fiskede med den dinglende dims til lynlåsen.

Her er Sherpa’en, den overholder fly kabinemål i small og medium:

lis… kender du prisen på denne

den viste koster på tilbud ca. 700, den er lille, vil tro en mellem omkring 1000. Jeg har købt mine i USA, ca. halv pris. Kunne ikke finde dem billige i Europa. Petsilk har dem

Puuuha kan den få luft nok??

Jeg ved goooodt jeg er en hystade men får sådan en lidt kvælende fornemmelse -upssa

mon så ikke det stadig kan betale sig at købe den der over

Der kan lynes ned/klappes ned osv. indenunder er der net. I bunden er ligeom en slags bakke med “lammekind” dem kan man købe løse, så der ved uheld kan skiftes.
Katte er iøvrigt mindre urolige/stressede i mørke

Jeg er fan af SturdiBags: http://www.sturdiproducts.com/4111/xcart/home.php?cat=1:

Jeg har to, og er meget glad for dem. De er lette, solide, nemme at manøvrere rundt med og godkendt til flykabinebrug. Kattene synes også nogenlunde om dem. :slight_smile:

vibeke det må du meget gerne -thumbs

Ihh fedt at i har så mange forskellige erfaringer og favoritter.
Så kan vi bruge det til at vurdere ud fra… der er ik noget kedeligere end at læse fabrikanternes beskrivelse, for reelt kan man aldrig bruge dem til en dyt.
SUPER!!! -thumbs

Lis den du anbefaler er der ikke også net i den??
Hvad er forskellen på de 2 slags net, siden den anden er bedre…

Grunden til jeg nok bestiller den med klapvogn, er at jeg ingen bil har og har prøvet at bære 2 mainecoon i en kasse ca 1 km. Da jeg skulle til dyrlæge med dem. Så jeg skal helt klart have noget med hjul.

Vubeke har du bestildt den på ebay, og hvor meget måtte du slippe? evt et link :smiley:

Enig -thumbs

Også en stor fan herfra - og så kan de pakkes sammen og fylde næsten ingenting -thumbs