Erfaringer med sikringsbeslag søges

[QUOTE=MivKuranyi;163380]Er der kun sådan en plastikdims til at sætte den fast i?

Jeg har en lignende men der kan man sætte den i hak og stangen kan ikke komme ud af beslaget.

Tror det er omkring 50 kroner de koster (Silvan eller Bauhaus)[/QUOTE]

Nej plasticdimsen er til at sætte “krogen” fast med når vinduet skal lukkes helt op. Der er en metaldims der ikke er afbilledet krogen med hakkerne sidder i

Ok så er den magen til dem jeg har -høhø

[quote=Lena S;163285]Jeg vil gerne høre hvad i har af erfaringer med sikringsbeslag til vinduer for at kunne få luft in uden kattene stikker af…

Vi kigger på nogen som denne slags:

http://www.carl-ras.dk/gfx/imager/catalog/41454502.jpg

Hvad er jeres erfaringer?
Gerne smid nogen billeder/links op…

På forhånd tak :)[/quote]

Her virker disse beslag ikke en pind, vores ældste Aby kan uden problemer åbne dem og smyge sig ud. Men hun kan også selv åbne både vinduer og døre hvis de ikke er boltet fast eller låst:doh::doh:. Så her er løsningen rammer med påmonteret hønsenet i vinduernendet eneste der virker og er sikkert.

Ja ok…

Mikkel kan godt åbne en dør fra begge sider hvis den står på klem… Nynne derimod fatter ik at åbne døren hvis hun skal åbne den ind imod sig selv, næ så lægger hun sig bare og venter på der kommer nogen :stuck_out_tongue:

Så fik vi købt nogen :slight_smile:

Vi var en tur i XL byg: 100kr stykket :stuck_out_tongue:

Regner med de kommer op senere idag og så kommer der billeder :slight_smile:

[quote=Lena S;163688]Så fik vi købt nogen :slight_smile:

Vi var en tur i XL byg: 100kr stykket :stuck_out_tongue:

Regner med de kommer op senere idag og så kommer der billeder :)[/quote]

Det var godt I ikke købte den billige udgave.

Vi købte den dyre (fra dit billede) i Bauhaus - dejlige tykke nogle.

Senere købte vi nogen vi troede var magen til i Netto, men da vi kom hjem og sammenlignede, så var de meget tyndere og mere skravlet og vi har godt nok sat dem op, men er slet ikke lge så tilfredse.