Erfaringer med vindueskiggere?

UPdate fra i nat :slight_smile:
der var ingen gut i nat! min far var der ude til ved 5 tiden. men valgte at tage hjem derefter.
Min veninde sov trygt inat :slight_smile:

Han tager en rundte igen i nat . Så han er sikker på han ikke kommer tilbage :slight_smile:

Jeg havde for 16 år siden sådan en vindueskigger…det er en meget meget ubehagelig oplevelse.

Men jeg kontaktede politiet, og så skrev jeg nogen store papskilte til at stille i vinduerne om aftenen/natten hvor der stod: Hej vindueskigger, du er opdaget og meldt til politiet. Der er sat overvågningskameraer op på vores grund.

Vi så ikke mere til ham…men han fik godt nok plantet et slem angst i mig da jeg ofte var alene hjemme. Den angst har det taget lang tid at komme af med. :frowning:

[quote=Chicabee;396423]Jeg havde for 16 år siden sådan en vindueskigger…det er en meget meget ubehagelig oplevelse.

Men jeg kontaktede politiet, og så skrev jeg nogen store papskilte til at stille i vinduerne om aftenen/natten hvor der stod: Hej vindueskigger, du er opdaget og meldt til politiet. Der er sat overvågningskameraer op på vores grund.

Vi så ikke mere til ham…men han fik godt nok plantet et slem angst i mig da jeg ofte var alene hjemme. Den angst har det taget lang tid at komme af med. :([/quote]

:inlove:

UFF !!!

Hvor må det have været hæsligt at opleve !!

Det lyder som en rigtig god idé med et stort skilt, som han ikke kan undgå at se, den dumme mand

:muhaha:

Jeg tænkte, at hun også kunne stille et par STORE arbejdssko/gummistøvler, en herrecykel eller evt en lap papir på døren med et mandenavn ??

Her bor :

Sørine Sørinesen & Peter Petersen.

:cool:

For mange år siden, oplevede vi også en, som stod og gloede ind i vores stue. Man skulle rundt om vores hus, for at komme i haven, hvor han stod og eneste vej væk, var enten over et hegn på 1,80 m eller samme vej tilbage rundt om huset.

Så jeg lukkede altså vores hund ud af fordøren, med en lille “hilsen” om at finde den fremmede mand i haven :tihi::tihi:

Jeg kan love for han kunne spæne og hoppe højt, da vores hund kom fræsende rundt om hushjørnet.

Kiggeren fik i hvert fald ødelagt sine bukser, for da han ville springe op på hegnet, nede i hjørnet af haven, fik vores hund fat i det ene bukseben og det blev flænset.

Vi så ham aldrig mere…

Men rigtig ubehagelig oplevelse. Jeg havde heldigvis min mand hjemme.

Det har jeg ikke.
Men jeg har oplevet en blotter midt om eftermiddagen på en station fyldt med skolebørn.

Der stod han med hele herligheden fremme.
Jeg gik hen til ham og sagde meget vredt: Kan du så se at få hertugen indenfor igen.
Det gjorde han så og sprang derfra i fuld fart. :frowning: