Esoterisk numerologi ; )

Personligt prøver jeg bare det for lidt sjov og underholdning :slight_smile:

http://www.numerologi.dk/Den%20nye%20fulde%20numerologi/index2.htm

Kaja, den vil jeg altså ikke prøve. Jeg skriver altså ikke både mit fulde navn, fødselsdato og de sidste fire cifre af mit person nummer.

Der er helt sikkert en log bagved hvor alt bliver gemt og hvis en hacker får adgang til de detaljer så kan det altså gå hen og blive noget skidt :thumbdown:

:S

Jeg skriver kun personnummer på kommunens sider! :frowning:

Det andet er for farligt

:besvimer::besvimer::besvimer:

Dén havde jeg da glad og gerne deltaget i, hvis ikke I havde advaret mig om det.

Tænker slet ikke i de baner, når jeg er på Nettet - men det vil jeg da huske til en anden gang - tak.

:slight_smile:

Man kan jo godt lade være med at skrive de sidste fire cifre i person nummeret… så skal man bare reducere det :slight_smile: Så sker der jo ikke noget.

:confused::confused::confused:

Mig ikke forstå ???

Mig ikke forstå ???
[/quote]
Der er en forklaring på siden :slight_smile:
Sådan at hvis mit personnr. sluttede 6811, så skal men lægge tallene sammen: 6+8+1+1 = 16
Så reducerer man:
1+6 = 7
Og så skriver man i feltet 0007
:wink:
Det står måske bedre forklaret hér:
http://www.numerologi.dk/Den%20nye%20fulde%20numerologi/index2.htm

[quote=birtheras;112946]Kaja, den vil jeg altså ikke prøve. Jeg skriver altså ikke både mit fulde navn, fødselsdato og de sidste fire cifre af mit person nummer.

Der er helt sikkert en log bagved hvor alt bliver gemt og hvis en hacker får adgang til de detaljer så kan det altså gå hen og blive noget skidt :thumbdown:[/quote]
Altså der står man kan sætte de sidste tal ind som kode :)…

Ikke for at virke paranoid, men med de data er det ikke så vært at konstruerer folks CPR-numre. Jeg kan huske engang helt tilbage i folkeskolen, hvor vi lærte, hvordan man kan er nået frem til de fire sidste cifre i ens cpr nummer på bagrund af de første.

Nå men jeg har lagt min cpr. nr ind og mandens for det ikke skal være løgn , hvis jeg i nærmeste fremtid får tømt min bankkonto eller der sker andre mærkelige ting , så skal i nok høre det :fløjte:

-ass

WOW
Jeg skal være PRÆST… hi hi

Jeg skal også være sælger… Et andet sted står at jeg absolut ikke må indvolvere mig i salg, da jeg så bliver ruineret…SUUK

Så var jeg eneboer og lidt senere havde jeg så mange venner at jeg ikke havde tid til dem???
Det bliver sq ikke nemt at leve efter.

Jeg ender nok som ruineret eneboer…?

Der er ingen tvivl om at det er ren gøgl, det der foregår på den side, tror nu heller ikke der er nogen som ved deres fulde fem, som tror på den slags.
Vil dog mene Inga Jørgensen Caspersen ikke er en hacker, men bare en kvinde som har “brygget” en side sammen, som ren tidsfordriv og intet andet. Muligvis er det mig som er naiv, det må stå i det uvisse, da jeg ikke har tænkt mig at prøve tryllekunsten. :slight_smile:

[quote=Linda;113661]Der er ingen tvivl om at det er ren gøgl, det der foregår på den side, tror nu heller ikke der er nogen som ved deres fulde fem, som tror på den slags.
Vil dog mene Inga Jørgensen Caspersen ikke er en hacker, men bare en kvinde som har “brygget” en side sammen, som ren tidsfordriv og intet andet. Muligvis er det mig som er naiv, det må stå i det uvisse, da jeg ikke har tænkt mig at prøve tryllekunsten. :)[/quote]

Ja, forhåbentligt, for de 4 sidste cifre i et personnummer er udregnet, så de passer sammen med resten af personnummeret, og skal overholde nogle specifikationer, så hvis man oven i købet oplyser tværsummen, har man gjort det lidt nemmere for en evt. hacker at finde frem til dem… Men du har sikkert ret i at det bare er en fredelig nummerologidame, der hygger sig med at lave hjemmeside :slight_smile:

-høhø… Det her er altså lidt tosset , hendes tlf nr står på hendes startside …:slight_smile:

http://firma.eniro.dk/faggrupper/36335/p�dagogiske+centraler

Nu var det altså ikke damen selv jeg mente der ville udnytte jeres informationer, men en tilfældig hacker :slight_smile: med ondt i sinde.