Et flot/pænt kradsetræ

Jeg vil gerne have et nyt kradsetræ, da mit bananaleaf er ved at være slidt og grimt.

Bananaleafen er jeg helt vild med, men de er udsolgt hos Zooplus, og jeg står at skal bruge et om 2 uger.

Der skal ikke være for meget plyds på - helt intet - og så skal det være i sarte farver. Det skal heller ikke fylde for voldsomt.

Nogen der har et bud?

Og ja, jeg er besværlig…:tihi:

Petfun.de dem kan jeg varmt anbefale :slight_smile:

Hvad med kattens No1 rundetårn? :slight_smile: I hvid? :slight_smile:

Petfun :slight_smile:

Ja, jeg må jo tilslutte mig Petfun - det er de eneste træer jeg synes er pæne :slight_smile:

Dem fra Pet-fun er jeg også helt vild med - synes bare de er ret dyre …

Amarkats har modeller helt uden plys - dem er jeg ganske solgt til:ok: Ann K forhandler dem.

Melder mig også som Petfun-fan :slight_smile:

Petfun, kan varmt anbefales :slight_smile:

Er i huset kan vi også varmt anbefale Petfun eller Kirstins kradsetræer.:slight_smile:

http://www.catwalk-kratzbaeume.de/

Jeg er også stor Petfun-fan, vi er super glade for vores :thumbup:

Wow hvor sejt, man kan lave sit eget :smiley:
… dog pæææænt dyrt!

Helt klart Petfun, ud fra de krav du har til det kommende kradsetræ. Er kun køjerne/hynderne der har plys på ellers er det sisalstammer, og bonussen er at køjerne/hynderne kan tåle at komme i vaskemaskinen :slight_smile:

Nøjagtig det samme kan siges om modellerne som jeg forhandler :wink:
Hylder og bund er lavet af stavlimet birketræ…
Og jeg er i fuld gang med at bestille et hjem til mig selv :wink:

Jeg vil da ikke kalde køjernes materiale for plys? I mine øjne er det frotté :slight_smile: Plys er - igen IMO - det der lidt bløde farvede stof, som f.eks. Kattens No. 1 typisk er beklædt med i videst muligt omfang.

alt stof der er tottet er i mine øjne plys, at de så hedder noget forskelligt tjaaa :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;870929]Nøjagtig det samme kan siges om modellerne som jeg forhandler :wink:
Og jeg er i fuld gang med at bestille et hjem til mig selv ;)[/QUOTE]

Kan stoffet på de hynderne/køjerne også tages af og sættes en tur i vaskemaskinen ? :slight_smile:

Ja, da… ellers ville jeg jo ikke sidde her og sige det :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;870929]Nøjagtig det samme kan siges om modellerne som jeg forhandler :wink:
Og jeg er i fuld gang med at bestille et hjem til mig selv ;)[/QUOTE]

Er det det Inge har købt?