Et godt grin - på engelsk (TV)

Hvis du kan modtage TV-kanalen BBC Entertainment, så er den værd at se i aften:
Kl 20.30 vises en slags stand-up comedy quiz, ledet af Stephen Fry. Panelet sidder ned a la klassisk quiz/paneldebat, og vittighederne er derfor mest sproglige - og de er sjove! Qi er programtitlen.

Kl 21 er der så stand-up quiz ude på gulvet, dvs ret fysisk komik, men stadig med det sproglige som igangsætter. “Whose line is it anyway” hedder programmet, og ofte genkender man deltagerne fra div. britiske serier. Det er hylesjovt, og jeg får stor respekt for skuespillernes dygtighed - de fanger den på sekundet og får de vildeste optrin ud af et stikord.

Kl 20 kan man indlede med en dosis Mrs Bucket, undskyld, Bouquet, hvis man er det :slight_smile:

Hvem sagde, at det er usundt at se meget TV - ovennævnte er garanteret godt for mit blodtryk -LOL

Ååååååh, hvor jeg er misundelig! Vores elendige antenneselskab har helt droppet både CNN og BBC sidste år, og vi er SÅ trætte af det. Har længe overvejet at finde en anden løsning men har ikke orket gennemføre det endnu - men lok lidt mere med hvad der er på BBC, så kan det være jeg til sidst hidser mig op til det :slight_smile:
VH
Susanne